Gjest Janne40 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg har vært sammens med en type i vel 1 mnd. Han har vært ganske intensiv, vil treffe meg ofte, sender meg meldinger og ringer nesten hver dag. Jeg kan snakke lenge med han i tlf., svarer på meldingene og treffes når han vil. Vi har en vesentlig forskjell. Han liker å holde rundt meg, kysse og holde hender offetlig. Det er ikke jeg så glad i og har sagt det til han. Det blir for mye, fordi han er alt for intensiv. Han er like intensiv hjemme når det bare er oss to, men da gjør det ikke noe, siden det bare er oss to. Han sier at han liker meg veldig godt og jeg får mange komplimenter av han, men mener at jeg har vanskelig å snakke om følelser. Sistnevnte stemmer nok. Jeg har truffet en av vennene hans og flere av de andre vet om meg. I helga hadde vi bestilt dansketur og han skulle komme til meg på lørdagen, fordi han hadde en avtale på fredag. Han skulle hjelpe noen han kjente med en jobb, deretter ble det sikkert middag og noen drinker, sa han. Jeg sendte flere meldinger på lørdag, men fikk ikke noe svar. Jeg ringte til han også, men fikk heller da ikke noe svar, og han dukket aldri opp. Han har ikke tatt noen form for kontakt utenom å sagt at han levde sent lørdags kveld. Da hadde jeg ringt kompisen hans, fordi jeg begynte å bli bekymret. Jeg synes hele oppførselen er merkelig, fordi typen er 43 år og har virket oppriktig. Hva skjer? Har han bare "festet over" og funnet ut at han ikke gadd å dra på tur?Han har nevnt at han likte å ta seg en fest og kan dra på nachspiel til neste dag.Han vet at jeg har kommet til å bli sur om han hadde sagt det, og typen liker ikke bråk. Men er det ikke ganske uansvarlig å ikke gi beskjed? Jeg visste jo ikke hva som hadde skjedd og ble bekymret for at det kunne ha skjedd noe alvorlig med han. Jeg har sendt han to meldinger i går også, men hører fremdeles ikke noe. Har han plutselig fått "kalde føtter" eller vært utro? Det merkelig er at jeg snakket med han i flere timer i telefonen på torsdag, og han gledet seg til å dra på tur. Han har nevnt at han syntes jeg har for mange mannlige venner som prøver seg på meg, men han er ikke sjalu. Han har såpass bra selvtillit at det blir han ikke. Jeg skjønner ingenting… 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/326932-merkelig-oppf%C3%B8rsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.