Gå til innhold

Spisested på Majorstua

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Noen tips? Ikke noe fancy og dyrt helst. Skal bare være en rask middag før kino egentlig :o) Tenkte på Egon, men vil gjerne litt nærmere enn Frogner. Forslag til liknende steder, eller ender vi opp på Burger King? :/

Skrevet

Sushi & wok, helt klart!

http://www.sushiwok.no/

Det ligger i bygget tvers over veien for Colosseum kino. Colosseum Park heter det vel.

Jeg har ikke vært der, men har hørt at de har god og rimelig mat!

candyqueen_83
Skrevet

Sushi & wok, helt klart!

http://www.sushiwok.no/

Det ligger i bygget tvers over veien for Colosseum kino. Colosseum Park heter det vel.

Jeg har ikke vært der, men har hørt at de har god og rimelig mat!

Takk for tips! Skal høre med de andre, men tror det er mer "amerikansk" det bør gå i. :P

Mary Poppins
Skrevet

Hmm.. Det hadde kanskje vært noe. Takk :o) Men er det alltid stappfullt der?

Støtter forslaget om Curry & Ketchup, men jeg ville bestilt bord om jeg var dere, bare for å være på den sikre siden.

Gjest Elextra
Skrevet

Hmm.. Det hadde kanskje vært noe. Takk :o) Men er det alltid stappfullt der?

Ja, det er ganske fullt der, men har sjelden ventet særlig lenge. Ganske høy omløpshastighet.

Må legge til at det er en stund siden jeg har vært der nå (kanskje et år), da stedet var nytt (mange år siden nå) var jeg der stadig vekk.

Gjest Elextra
Skrevet

Støtter forslaget om Curry & Ketchup, men jeg ville bestilt bord om jeg var dere, bare for å være på den sikre siden.

Går det an å bestille bord der nå? Det er å så fall forholdsvis nytt.

Gjest Løveføtter
Skrevet

Kinaresturanten rett over McDonald...

Mary Poppins
Skrevet

Går det an å bestille bord der nå? Det er å så fall forholdsvis nytt.

Når jeg tenker meg om så gjør det vel ikke det nei. Det hadde jeg helt glemt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...