Gå til innhold

Hvordan reagerer man på sånt?

Anbefalte innlegg

Gjest egentlig litt morsom den :-)

Egentlig ganske morsomt også da. Når man henger opp bhèr og truser ute til tørk og de forsvinner. Har en ide om hvem som driver å tar sånne ting..en mann.

Ser for meg han i mitt og min mors undertøy hehe. Hva er passe straff for sånt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326957-hvordan-reagerer-man-p%C3%A5-s%C3%A5nt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest egentlig litt morsom den :-)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239041068' post='4127596]

Jeg ser ikke humoren. Det er tyveri + pervers fetish.

;-). Hadde du sett for deg typen og "sett" for deg han med trusene til mora mi hehe. Greier nesten ikke stoppe å le. I morgen begynner jeg sikkert å bli forbannet.

Har det med å reagere litt snålt i en del situasjoner. Kan f.eks. slå meg kraftig og starte å le. Sikkert derfor jeg skriver på psykiatri :-), skulle egentlig på Åpent :-)

Annonse

;-). Hadde du sett for deg typen og "sett" for deg han med trusene til mora mi hehe. Greier nesten ikke stoppe å le. I morgen begynner jeg sikkert å bli forbannet.

Har det med å reagere litt snålt i en del situasjoner. Kan f.eks. slå meg kraftig og starte å le. Sikkert derfor jeg skriver på psykiatri :-), skulle egentlig på Åpent :-)

Herregud, assa... ;-) du får be om en oppvisning i undies som betaling for alt underøyet han har knabba... Raring! - både du og han ;-)

x-desimeter

Jeg hadde nok knekt sammen.. av latter først.. Så hadde jeg blitt forbanna på den perverse hestkuken . og så hadde jeg blitt sur fordi jeg hengte det ute..

Så hadde jeg tatt en iskald øl ut fra kjølekapet, og nytt den mens jeg sendte sms til alle vennene mine ;))

minner meg på at jeg faktisk har iskald øl liggende..

God natt:)

Hehe, sikkert ett vakkert syn, en hårete usexy mann i lekkert undertøy, joda det er sikkert full tenning.

Men det spørs jo hva trusene brukes til da, mulig han fyller dem med noe annet enn kroppen sin, for å si det slik.

Eller kanskje han håper at det skal være igjen litt lukt av kvinne, eller kanskje han bare liker å se og ta på dem, hvem vet mulighetene er flere:-)

Hehe, sikkert ett vakkert syn, en hårete usexy mann i lekkert undertøy, joda det er sikkert full tenning.

Men det spørs jo hva trusene brukes til da, mulig han fyller dem med noe annet enn kroppen sin, for å si det slik.

Eller kanskje han håper at det skal være igjen litt lukt av kvinne, eller kanskje han bare liker å se og ta på dem, hvem vet mulighetene er flere:-)

Hvis han liker å kle seg i kvinneklær kan han vel like godt kjøpe sine egne klær... er nok fordi en kvinne har hatt det på seg, ja. :-)

Hvis han liker å kle seg i kvinneklær kan han vel like godt kjøpe sine egne klær... er nok fordi en kvinne har hatt det på seg, ja. :-)

Uten tvil at det betyr mye at en kvinne har hatt dem på.

Kanskje dette er det nærmeste han kommer ett kvinnekjønn.-)

Annonse

Uten tvil at det betyr mye at en kvinne har hatt dem på.

Kanskje dette er det nærmeste han kommer ett kvinnekjønn.-)

Kommer da vel ikke noe nærmere enn kvinne ved å lukte på stjålet undertøy? Er nok en fetisj. :-)

Han samler sikkert på undertøy fra mange forskjellige... skriver ned navnene på eierene, og order det hele alfabetisk... LOL

Kommer da vel ikke noe nærmere enn kvinne ved å lukte på stjålet undertøy? Er nok en fetisj. :-)

Han samler sikkert på undertøy fra mange forskjellige... skriver ned navnene på eierene, og order det hele alfabetisk... LOL

Jeg må le! Er det sånn du holder på? ;-p

Kommer jo bittelitt nærmere ett kvinnekjønn, så lenge kjønnet har vært i trusa:-)....men det er en fattig tilfredsstillelse.

Det meste er mulig i denne sammenhengen ja, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...