HelenaXo Skrevet 11. juli 2000 Skrevet 11. juli 2000 Jeg har nettopp flyttet fra en kommune utenfor Oslo, og inn til byen. Jeg var veldig fornøyd med min lege i denne kommunen, men vet at hun har stort press pga mange pasienter. Kan jeg fremdeles bruke henne, eller kan hun "forlange" at jeg skal bruke en lege i Oslo ? Jeg skal ta celleprøve av livmorhalsen, og føler meg tryggere med kvinnelig lege. Er det noen i området 09 Oslo kan anbefale en hyggelig og godt oppdatert kvinnelig lege ? Er det noen som har kjennskap til Kalbakken legesenter ? På forhånd takk ! 0 Siter
Gjest Ottar Grimstad, lege Skrevet 15. juli 2000 Skrevet 15. juli 2000 Fastlegeordningen starter ikke før 1. juni neste år. Det er ingen formelle regler som hindrer deg i å gå til den legen du har gått hos tidligere, men trygdekontoret vil ikke dekke reisene dit.Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Ottar Grimstad, lege Skrevet 15. juli 2000 Skrevet 15. juli 2000 Fastlegeordningen starter ikke før 1. juni neste år. Det er ingen formelle regler som hindrer deg i å gå til den legen du har gått hos tidligere, men trygdekontoret vil ikke dekke reisene dit.Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.