Gå til innhold

igangsatt sist - kva med denne gangen?

Anbefalte innlegg

Hei - fødte eit barn for eit år sidan. Vart igangsatt med drypp fjorten dagar etter termin. Vannet gikk etter tre timar og etter sju timar frå dryppet vart satt på vart jenta henta ut med vakuum (etter ein time med pressrier og ingen/for lite framgang).

No er eg gravid igjen og lurer på korleis ein vanleg fødsel for meg vil vere - viss det blir det. Det kan vel ingen svare eksakt på, men det eg lurer på er om det er erfaringar med kor lang tid det kan ta.

Når det gjekk så raskt med induksjon vil det då òg gå raskt med vanleg fødsel? Kan nevne at mamma fødte oss to søskena på 5 timar og meg på under timen... (ikkje igangsatt)

Helsing frå ei som gledar seg til føselen (dvs. utbyttet etter fødselen) enten den blir slik eller slik

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32701-igangsatt-sist-kva-med-denne-gangen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Som du själv nämner så går det aldrig att förutspå hur en förlossning kommer att bli. Det är ju vanligt att förlossning nummer 2 går fortare än den första, så detta är antagligen störts chans också för dig. Det är inget som säger att du behöver att sättas igång (gå på övertid), också denna gången. Det är bra att du glädjer dig över förlossningen, trots att du går emot en oviss förlossning (som alla andra också givetvis). Jag önskar dig lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...