Gå til innhold

Kjennetegn på store peniser??

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei!!

Bare lurer på en ting... Virker sikkert litt teit, men men...

Kan man se på en gutt om han ha stor kølle?? Er der noen spesielle kjennetegn?? Det er noen gutter som klarer å sitte med bena i kors, og andre ikke, hvorfor?? Er det fordi at de som klarer det har så liten?? eller?? Håper på svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32702-kjennetegn-p%C3%A5-store-peniser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hender som livato sa og i tillegg skonummer. Nesa har også en del å si, men det kan som alt annet slå feil.

Egentlig kan man "nesten" se på utsiden av mannen om han har noe og fare med. Pen-stygg-liten-lang, har ingenting meg saken å gjøre.

Ei bekjent av meg (for mange år siden) ble sammen med byens kjekkeste gutt. Hun fortalte og holdt på å le seg ihel. Snurrebassen var på størrelse med en fyrstikkeske. Det ble ikke noe av :)

Gjest (Anonymous)

Det enkleste er å se på hendene. De forteller både om lengde og tykkelse på penis.

Forestill deg hvordan penisen passer oppi akkurat den hånden den spesielle personen har. De hører bare rett og slett sammen.

Hvordan kan de høre sammen?? Hånden former seg jo ikke etter penisen da eller omvendt... tror nok ikke det stemmer...

Gjest (Anonymous)

Det enkleste er å se på hendene. De forteller både om lengde og tykkelse på penis.

Forestill deg hvordan penisen passer oppi akkurat den hånden den spesielle personen har. De hører bare rett og slett sammen.

Hvordan kan de høre sammen?? Hånden former seg jo ikke etter penisen da eller omvendt... tror nok ikke det stemmer...

Gjest (Anonymous)

Hender som livato sa og i tillegg skonummer. Nesa har også en del å si, men det kan som alt annet slå feil.

Egentlig kan man "nesten" se på utsiden av mannen om han har noe og fare med. Pen-stygg-liten-lang, har ingenting meg saken å gjøre.

Ei bekjent av meg (for mange år siden) ble sammen med byens kjekkeste gutt. Hun fortalte og holdt på å le seg ihel. Snurrebassen var på størrelse med en fyrstikkeske. Det ble ikke noe av :)

Nesa?? Hvis han har en liten nese, betyr det at kølla er liten også?? Eller omvendt??

Annonse

Gjest (Anonymous)

Nesa?? Hvis han har en liten nese, betyr det at kølla er liten også?? Eller omvendt??

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Nei, det er ingen sikre kjennetegn. Det eneste som kan ha noe som helst å si er hvor høy mannen er. Men det er heller ingen sikker indikator. Det er heller ikke størrelse på føtter og hender.

En undersøkelse jeg har funnet på internett (som jeg tidligere har referert til) tyder på at høye menn - litt oftere en menn med normal høyde – er mer velutstyrt. Konklusjonen var at menn som var 198 centimeter eller høyere, hadde en gjennomsnittlig lengde på penis på 18,3 centimeter. Mens gjennomsnittslengden for de som deltok i undersøkelsen var på nesten 16 centimeter. Men dette er gjennomsnitt for mange deltakere. Du kan derfor treffe menn på to meter med penis på under 10 centimeter eller en mann på 160 cm, som har over 20 centimeter. Den samme undersøkelsen ba også menn oppgi skonummer og lengde på langfingeren, men det var ingen klare utslag her på at de langfingrede eller de med ekstra store føtter, hadde utstyr over det normale. Lengden på nesen var ikke oppgitt i undersøkelsen.

Hånden former seg ikke etter penis, nei. Men menneskekroppen er jo bygget sånn at man er f.eks. ikke veldig lav, og har armer som rekker ned til bakken. Kroppsdelene står i forhold til hverandre. En penis er sånn at størrelsen virker naturlig for den hånden som skal holde den, ( som menn gjør i visse situasjoner). Det er bare en pekepinn. Men den stemmer faktisk meget bra i mange tilfeller. Men man kan ikke akkurat se nøyaktig antall cm penis på hendene til mannen. Håndfasongen har også mye å si.

Gjest (Anonymous)

Nei, det er ingen sikre kjennetegn. Det eneste som kan ha noe som helst å si er hvor høy mannen er. Men det er heller ingen sikker indikator. Det er heller ikke størrelse på føtter og hender.

En undersøkelse jeg har funnet på internett (som jeg tidligere har referert til) tyder på at høye menn - litt oftere en menn med normal høyde – er mer velutstyrt. Konklusjonen var at menn som var 198 centimeter eller høyere, hadde en gjennomsnittlig lengde på penis på 18,3 centimeter. Mens gjennomsnittslengden for de som deltok i undersøkelsen var på nesten 16 centimeter. Men dette er gjennomsnitt for mange deltakere. Du kan derfor treffe menn på to meter med penis på under 10 centimeter eller en mann på 160 cm, som har over 20 centimeter. Den samme undersøkelsen ba også menn oppgi skonummer og lengde på langfingeren, men det var ingen klare utslag her på at de langfingrede eller de med ekstra store føtter, hadde utstyr over det normale. Lengden på nesen var ikke oppgitt i undersøkelsen.

"Konklusjonen var at menn som var 198 centimeter eller høyere, hadde en gjennomsnittlig lengde på penis på 18,3 centimeter"

Ojda, da er noe "feil". Jeg var sammen med en fyr på 2.07 m. Kølla var ca like lang (eller kort?) som cm han var over mereren.

*hehe*

Gjest Knowledge

Dere har virkelig ikke peiling. Utseendet generelt har ingenting å si på hvor stor penis er. Ørene og nesene??? Hvor kommer dere fra? Her jeg kommer fra kan gutter med store ører og/eller neser ha både små og store peniser, og det samme gjelder ørene.

Dere nevner hånden...

Den eneste måten å se en antydning av penisstørrelsen på er å se på krumningen i håndflaten. Men dette avhenger igjen av hvor mye vedkommende bruker hånden i forhold til penis! Eksempler på denne bruk er onani!

Jeg eg gutt selv, og jeg tror og håper at dere nyter godt av førstehånds kunnskapen dere får av meg, for det er tydeligvis bare jenter som har skrevet her!

Dere har virkelig ikke peiling. Utseendet generelt har ingenting å si på hvor stor penis er. Ørene og nesene??? Hvor kommer dere fra? Her jeg kommer fra kan gutter med store ører og/eller neser ha både små og store peniser, og det samme gjelder ørene.

Dere nevner hånden...

Den eneste måten å se en antydning av penisstørrelsen på er å se på krumningen i håndflaten. Men dette avhenger igjen av hvor mye vedkommende bruker hånden i forhold til penis! Eksempler på denne bruk er onani!

Jeg eg gutt selv, og jeg tror og håper at dere nyter godt av førstehånds kunnskapen dere får av meg, for det er tydeligvis bare jenter som har skrevet her!

Det er vel jenter som vet best i denne saken. Er du av typen homo, er det en annen sak, men stort sett kan vi/jeg se på utsiden om det er noe annet enn en meitemark. Fakta !

Annonse

Det er vel jenter som vet best i denne saken. Er du av typen homo, er det en annen sak, men stort sett kan vi/jeg se på utsiden om det er noe annet enn en meitemark. Fakta !

Jada, jada, jada...og bare ved å se på øynene på ei jente kan vi se hvor store bryster dere har, uten å se på brystene...

Vel jeg finner ingen logikk i dette, jeg har hatt en partner som var veldig bredskuldret og penisen var en vits, så har jeg hatt noen som var litt kraftige, men ikke alt for høye og de varierte også veldig, så har jeg også kjennt noen veldig høye og vil si att nesten alle lå innom gjennomsnittet!

Den som hadde tykkest og lengst utstyr var faktisk hverken veldig høg eller bredskuldret, helt normal vil jeg si! :-)

Nei jeg tror ikke det finnes noen kjennetegn på store peniser! :-)

Nå begrenser mine partnere seg til 7 peroner så det er mulig jeg burde holde kjeft! ;-)

Yupp, det var vel akkurat det jeg gjorde! :-D

Gjorde du det???

Det er ikke lett å bedømme en kvinnes bryst utenpå gensern heller da, nå som det finnes push up, babyolje bh, og andre inretniinger for å lure gutta.

Også utrolig hvordan kjempebryster kan gjemmes hos en pike:-)9 eller virkelig vises frem hvis hun vil:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...