Gå til innhold

stress-skuldre/nakke

Anbefalte innlegg

Gjest Altfor stresset!

Har blitt for mye stress på meg en stund nå, og jeg har fått forferdelig stiv og smertefull nakke/skuldre. Nesten så jeg ikke klarte å snu meg i sengen i natt!! Jeg har dessverre ikke tilgang på noen god massør i heimen. Er det noen som har noen gode råd for å få mykt opp igjen de vonde musklene?? Sånn utenom å slappe av altså! Hadde planlagt styrketrening på treningssenteret i morgen, for å bli kvitt noen påskekalorier, men det ser det ikke ut som det blir noe av slik jeg føler meg nå... Irriterende siden det har vært et formidabelt inntak av kalorier i det siste. Faktisk er det stressende å tenke på det, og at jeg ikke får trent de av meg igjen siden de vonde musklene gjør meg til sofagris=(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327124-stress-skuldrenakke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta treningsøkta du, det hjelper faktisk veldig bra - selv om du må regne med at det gjør vondt i starten.

Ellers er det veldig avslappende med en varm dusj over skuldre/nakke, evt. varmepute hvis du har. Eller tigerbalsam som smøres på de ømme musklene... Hvis ingenting av dette, eller avspenning hjelper, er det faktisk et tips å ta en ibux eller to, gjerne sammen med Paracet. Dette vil ta smertene en stund og du rekker å slappe litt mer av...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327124-stress-skuldrenakke/#findComment-2729918
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...