Gå til innhold

Forkortning av bena

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei jeg var ekstremt sent i puberteten,fikk da hormonsprøyter for å komme raskere ditt. Dette førte bare til at jeg vokste ekstremt i to mnd 13 cm. Før disse sprøytene viste nøyaktige skjelett prøve 1,73cm. Nå har jeg mye smerter, og vondt. Ønsker å få min bergegnet høyde tilbake. Har fått tilbud av et privat sykehus i Mexico. Spørsmålet mitt er med dette, i og med at han legen jeg gikk til, er død, ,men innrømmet at noe gikk virkelig feil med sprøytene før han døde. Kan jeg få noe støtte av staten?og hvor lang tid vil det ta? Hilsen en fortvilet en.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327162-forkortning-av-bena/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minnah

men.. hvor høy er du da? (Hvor mye feilberegnet de høyden din?)

Jeg er jene, og tenkte tidligere også mye på å sage av beina mine 10 cm, var 1.74 i 6. klasse, 1-2 hoder høyere enn alle andre, alltid høyest i alle sammenhenger.. og 1.81 i dag.

Men uansett.. dette kan ikke være en enkel operasjon.

Har du fått en grundig gjennomgang av mulige komplikasjoner? Har de utført mange slike operasjoner tidligere - og hvordan har disse gått? Er det mulig å få noen personlig tilbakemelding fra en eller flere av dem som har blitt operert?

Jeg er altså høy selv, men ville heller vokst 5 cm til enn å sage av beina mine..... :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327162-forkortning-av-bena/#findComment-2730377
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...