Gå til innhold

er det virkerlig helt slutt etter 1 års tid ?

Anbefalte innlegg

Gjest bboyxz

Hei. jeg og eksen min har vært sammen i nesten 2 års tid . hun var min første seriøst kjæreste og det gjere meg på hun også . i den tida vi var sammen hadde vi både veldig fint og veldig trist . vi hadde veldig mye gode minne som vi kommer aldri til å glemme i livet vårt . men så samtidig krangla vi veldig mye . i det siste året hadde vi slått opp og sammen igjen mange ganger . men i den gangene så fikk jeg hun tilbake om og om igjen .for vi elska / elsker hver andre virkerlig høy . hun tilgi meg hele tida . hver gang hvis det er noe som vi er uenig så var det alltid jeg som fikk det jeg ville til slutt . det likte hun ikke . men hun klarte å holde ut for å gjør meg glad . men helt til det var en gang jeg begynte å hang med de verste gutta i byen så likte hun ikke . hun prøvde å si til meg . men jeg hørte ikke på hun . jeg ble forbanna . så ble den gangen slutt . og etter det igjen så hadde jeg funnet meg en ny dame dagen etter vi ble slutt. det har jeg skuffa hun veldig mye . jeg viste ikke hvorfor jeg gjorde detta .men jeg var full . jeg drukket i en helt uke , og etter der igjen begynte jeg å bli edru . og da skjønte jeg at jeg har gjort noe galen som det ikke går annet å bli verre. begge 2 var veldig trist og lei seg . men så prøvde jeg å få hun tilbake i halv års tid . jeg sa til hun : jeg prøvde å finne meg en ny for å glemme deg . men det funker ikke . jeg vil ikke lurer meg selv . den jeg elsker er jo bare deg . og helt til slutt så fikk jeg hun å snude seg . vi ble enig . vi skulle glemme alt og starte alt på nytt . nytt liv . nytt forhold . i den siste skole dag så hadde venner vårt en fest og vi ble invitert . vi virka som kjæreste . vi holde hver andre i hånda vi kom på denne festen . vi hadde det veldig morro .men jeg var veldig dum jeg drakk veldig mye og jeg hadde rotta med bestevennina hennes . jeg har aldri sett hun så såra før . jeg var veldig angre . men ingenting jeg få gjort noe med . jeg prøvde å snakka med hun . hun sa hun vil ikke prate med meg eller ser meg mer i det hel tatt . men jeg gi meg ikke . jeg prøvde og prøvde . helt til i dag . hun godtok meg igjen . etter snart 1 års tid . i begynnen snakka vi mye sammen . men etter vært så skjente jeg at hun kan bli lei av meg hvis jeg holde på sånn . så jeg kontakte hun mindre og mindre . hun ser meg ikke ofte . for i mellom tida har jeg fått meg jobb i et annet sted så jeg bor 200 km unna henne . men i helgene så er jeg hjemme hos foreldere mine og da er det bare 30 min unna . vi har snakka mye sammen om det forholdet . hun sa at hun vil bare ha meg som en venn. for hun kan ikke tilgi meg for jeg har klina med bestevennina hennes . det skjønner jeg godt . men det er noe ting man må bare glemme for å komme seg vidre ? ? men det klare hun ikke mener hun . helt til i dag så fikk jeg mulighet å kom på besøk . jeg var hjemme hos hun . vi spiste middag vi så på film sammen vi hadde det veldig koselig . jeg prøvde å kysse hun i munnen . men det ville hun ikke . men jeg fikk lov å kysse henne på skinnet . og det mente hun at det var greit . jeg sa til hun at jeg har endra meg veldig mye . jeg har sluttet og drikke så mye også sånn . og spurte hun ser du forsatt meg som en kjæreste ? for det gjør jeg . men hun sa . jeg vet ikke. på et måte så ser jeg deg som en kjæreste. men på et annet måte så ser jeg deg bare som en venn . for jeg kan ikke stole på deg igjen . og det som skjedde komme jeg aldri til å glemme . men hva kan jeg gjøre for å la hun stole på meg igjen . for å få hun tilbake til meg igjen ?jeg vet at hun er veldig glad i meg . jeg skjenner hun veldig godt . hun vet ikke om hun forsatt har følse på meg lenger når hun ser meg ikke ofte . hadde hun ikke gjort det så hadde ikke hun gidder å si ja til meg at jeg kan komme til hun . også sier god jul . godt nytt år og god påske til meg når sånne dato kommer ? ? jeg er veldig usikker . jeg pleier å kjøpe roser til hun hver gang jeg er oppover . når hun ikke har tid til å møte meg for begge 2 jobber mye . jeg komme med rose til hun kl 2-3 på natta flere r ganger og sette uta for døra når hun sier at hun ikke har tid til å se meg . det går bra for meg så lenger du få de rosene og skjønner at jeg elsker deg forsatt så er jeg fornøyd . hun sa at hun vil ikke ha mer av meg hun har fått nok . hun sette veldig stor pris på alt jeg har gjort også sånn . og hun tokk bilder av alle de rosene hun fikk av meg .så jeg tror at hun likte de . hver gang jeg begynne å snakke om mine følser til henne så begynne hun å si at jeg må bare komme meg vidre . så sier jeg at jeg har kommet meg vidre etter 1 års tid . men jeg velge å ha deg igjen for du er bare så spesiel . ingen er som deg . hva mer kan jeg gjøre ? jeg har gjort alt synes jeg . jeg vet ikke om hun har funnet seg en ny gutt . men det tror jeg ikke . for jeg vet at hun ikke er sånn . jeg komme ikke meg vidre . for jeg har prøvd i 1 års tid. jeg vil bare ha hun . hva mer kan jeg si til hun ??? selv om jeg bor 200 km unna når i uka . men jeg er hjemme hos foreldere i helgene da bli det ikke langt unna vel ? jeg har ikke hatt det bra i det 1 års vi jeg var / er singel . tenker alltid på den tida vi var sammen . alle de gode minner . jeg tror hun elsker meg forsatt . men bare på et annet måte . jeg har prøvd alle trikser . prøvde å holde meg hun langt unna . ikke mase hun også sånn .. men funker dårlig . ser ut som det funkere bedre når jeg sier at vi er kunn venner .. men det vil jeg ikke ha . jeg vil ha hun som kjæreste. men hun mener at vi kan aldri bli kjæreste igjen etter så mye som hadde skjedd . men jeg vil endre meninga hennes . for jeg tror en dag så kan jeg vinne henne tilbake igjen . eller kanskje ikke ? kan dere hjelpe meg på detta ?? mvh : BBoyxz 13april 2009

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...