Gjest bboyxz Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei. jeg og eksen min har vært sammen i nesten 2 års tid . hun var min første seriøst kjæreste og det gjere meg på hun også . i den tida vi var sammen hadde vi både veldig fint og veldig trist . vi hadde veldig mye gode minne som vi kommer aldri til å glemme i livet vårt . men så samtidig krangla vi veldig mye . i det siste året hadde vi slått opp og sammen igjen mange ganger . men i den gangene så fikk jeg hun tilbake om og om igjen .for vi elska / elsker hver andre virkerlig høy . hun tilgi meg hele tida . hver gang hvis det er noe som vi er uenig så var det alltid jeg som fikk det jeg ville til slutt . det likte hun ikke . men hun klarte å holde ut for å gjør meg glad . men helt til det var en gang jeg begynte å hang med de verste gutta i byen så likte hun ikke . hun prøvde å si til meg . men jeg hørte ikke på hun . jeg ble forbanna . så ble den gangen slutt . og etter det igjen så hadde jeg funnet meg en ny dame dagen etter vi ble slutt. det har jeg skuffa hun veldig mye . jeg viste ikke hvorfor jeg gjorde detta .men jeg var full . jeg drukket i en helt uke , og etter der igjen begynte jeg å bli edru . og da skjønte jeg at jeg har gjort noe galen som det ikke går annet å bli verre. begge 2 var veldig trist og lei seg . men så prøvde jeg å få hun tilbake i halv års tid . jeg sa til hun : jeg prøvde å finne meg en ny for å glemme deg . men det funker ikke . jeg vil ikke lurer meg selv . den jeg elsker er jo bare deg . og helt til slutt så fikk jeg hun å snude seg . vi ble enig . vi skulle glemme alt og starte alt på nytt . nytt liv . nytt forhold . i den siste skole dag så hadde venner vårt en fest og vi ble invitert . vi virka som kjæreste . vi holde hver andre i hånda vi kom på denne festen . vi hadde det veldig morro .men jeg var veldig dum jeg drakk veldig mye og jeg hadde rotta med bestevennina hennes . jeg har aldri sett hun så såra før . jeg var veldig angre . men ingenting jeg få gjort noe med . jeg prøvde å snakka med hun . hun sa hun vil ikke prate med meg eller ser meg mer i det hel tatt . men jeg gi meg ikke . jeg prøvde og prøvde . helt til i dag . hun godtok meg igjen . etter snart 1 års tid . i begynnen snakka vi mye sammen . men etter vært så skjente jeg at hun kan bli lei av meg hvis jeg holde på sånn . så jeg kontakte hun mindre og mindre . hun ser meg ikke ofte . for i mellom tida har jeg fått meg jobb i et annet sted så jeg bor 200 km unna henne . men i helgene så er jeg hjemme hos foreldere mine og da er det bare 30 min unna . vi har snakka mye sammen om det forholdet . hun sa at hun vil bare ha meg som en venn. for hun kan ikke tilgi meg for jeg har klina med bestevennina hennes . det skjønner jeg godt . men det er noe ting man må bare glemme for å komme seg vidre ? ? men det klare hun ikke mener hun . helt til i dag så fikk jeg mulighet å kom på besøk . jeg var hjemme hos hun . vi spiste middag vi så på film sammen vi hadde det veldig koselig . jeg prøvde å kysse hun i munnen . men det ville hun ikke . men jeg fikk lov å kysse henne på skinnet . og det mente hun at det var greit . jeg sa til hun at jeg har endra meg veldig mye . jeg har sluttet og drikke så mye også sånn . og spurte hun ser du forsatt meg som en kjæreste ? for det gjør jeg . men hun sa . jeg vet ikke. på et måte så ser jeg deg som en kjæreste. men på et annet måte så ser jeg deg bare som en venn . for jeg kan ikke stole på deg igjen . og det som skjedde komme jeg aldri til å glemme . men hva kan jeg gjøre for å la hun stole på meg igjen . for å få hun tilbake til meg igjen ?jeg vet at hun er veldig glad i meg . jeg skjenner hun veldig godt . hun vet ikke om hun forsatt har følse på meg lenger når hun ser meg ikke ofte . hadde hun ikke gjort det så hadde ikke hun gidder å si ja til meg at jeg kan komme til hun . også sier god jul . godt nytt år og god påske til meg når sånne dato kommer ? ? jeg er veldig usikker . jeg pleier å kjøpe roser til hun hver gang jeg er oppover . når hun ikke har tid til å møte meg for begge 2 jobber mye . jeg komme med rose til hun kl 2-3 på natta flere r ganger og sette uta for døra når hun sier at hun ikke har tid til å se meg . det går bra for meg så lenger du få de rosene og skjønner at jeg elsker deg forsatt så er jeg fornøyd . hun sa at hun vil ikke ha mer av meg hun har fått nok . hun sette veldig stor pris på alt jeg har gjort også sånn . og hun tokk bilder av alle de rosene hun fikk av meg .så jeg tror at hun likte de . hver gang jeg begynne å snakke om mine følser til henne så begynne hun å si at jeg må bare komme meg vidre . så sier jeg at jeg har kommet meg vidre etter 1 års tid . men jeg velge å ha deg igjen for du er bare så spesiel . ingen er som deg . hva mer kan jeg gjøre ? jeg har gjort alt synes jeg . jeg vet ikke om hun har funnet seg en ny gutt . men det tror jeg ikke . for jeg vet at hun ikke er sånn . jeg komme ikke meg vidre . for jeg har prøvd i 1 års tid. jeg vil bare ha hun . hva mer kan jeg si til hun ??? selv om jeg bor 200 km unna når i uka . men jeg er hjemme hos foreldere i helgene da bli det ikke langt unna vel ? jeg har ikke hatt det bra i det 1 års vi jeg var / er singel . tenker alltid på den tida vi var sammen . alle de gode minner . jeg tror hun elsker meg forsatt . men bare på et annet måte . jeg har prøvd alle trikser . prøvde å holde meg hun langt unna . ikke mase hun også sånn .. men funker dårlig . ser ut som det funkere bedre når jeg sier at vi er kunn venner .. men det vil jeg ikke ha . jeg vil ha hun som kjæreste. men hun mener at vi kan aldri bli kjæreste igjen etter så mye som hadde skjedd . men jeg vil endre meninga hennes . for jeg tror en dag så kan jeg vinne henne tilbake igjen . eller kanskje ikke ? kan dere hjelpe meg på detta ?? mvh : BBoyxz 13april 2009 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327215-er-det-virkerlig-helt-slutt-etter-1-%C3%A5rs-tid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.