Gjest jensemann123 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 hei! jeg har en forholdsvis ny kjæreste, som jeg liker godt. når vi har sex, så merker jeg at jeg har litt problemer med å få ereksjon og at penis liksom ikke kommer ordentlig ut i full størrelse. det skjer både før vi begynner å ha sex, som i at jeg mister ereksjonen og det kan fakisk også skje under selve samleiet. dette er utrolig flaut for meg, og vi er ikke så nære hverandre ennå at jeg føler vi kan snakke om dette. jeg har aldri hatt problemer med dette tidligere, og jeg skjønner ikke hva som er galt. når dette skjer blir det nesten som om jeg har mer lyst til å bare bli ferdig med å ha sex enn å fortsette fordi det er deilig, fordi jeg føler det er mer flaut enn bra å fortsette. jeg lurer på hva som er grunnen til at dette skjer, og hva jeg kan gjøre med det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327240-penisst%C3%B8rrelse-og-ereksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hun betyr en del for deg? Det er viktig for deg at du er god for henne? Tidligere kjærester har ikke betydd det samme, og du var mer avslappet- og ergo var det ikke problemer av den sort du nevner. Jeg tror at dere har sex for tidlig. Dere er ikke trygge nok til å prate ordentlig. Ergo synes jeg det er for tidlig med sex også. Slapp av og bli kjent med hverandre. Det er mye dere kan gjøre foruten å ha sex. Snakk, se filmer og diskuter disse, gå turer osv. Problemet løser seg når dere blir tryggere på hverandre. For jeg tror helt bestemt at problemet sitter mellom ørene og ikke mellom beina. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327240-penisst%C3%B8rrelse-og-ereksjon/#findComment-2731136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dette roer seg når dere blir bedre kjent og får "mer trening" i køya sammen tror jeg. Se forøvrig mitt siste innlegg her for tilsvarende erfaring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327240-penisst%C3%B8rrelse-og-ereksjon/#findComment-2731542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArabianStar Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hmm... Mulig jeg begir meg litt utpå dyp grunn, men jeg prøver.. Jeg er jo ikke gutt da, men snakker biiiittelitt på vegne av kjæresten og meg sjøl.. Vi traff hverandre for ganske nøyaktig tre år siden nå. Han er 9 år eldre enn meg, og en temmelig rolig og avslappa kar. Jeg hadde fra tidligere levd et ganske turbulent forhold og pusta egentlig ut litt da jeg traff han og begynte å bli ferdig med fortida. I starten var kjæresten veldig "måteholden". Var bare på besøk hos meg, snakka om alt mulig og ellers var bare intr i å bli kjent med MEG, og ikke skrevet mitt(for å si det stygt). I mine øyne hadde vi dog likevel sex altfor tidlig. Etter en uke sov han hos meg første natten. Og vi hadde også sex.. Jeg klarte ikke å slappe av, så jeg løsna ikke noe særlig den første tida. I starten ba jeg om å få netter alene bare for å få litt rom, og det var jo såklart i orden. Kjæresten min var veldig trygg på seg sjøl, visste hva han gjorde i sengen og var utrolig ydmyk og snill. Hadde aldri hastverk, og det var iblandt ikke engang sikkert vi hadde sex, at vi bare koste litt.. Jeg kunne avbryte han midt i den heteste akt, uten en eneste protest, så tok han rundt meg og vi lå å snakka litt etterpå til vi sovna. Jeg slappa mer og mer av med han, og jeg merka at sex'en vår ble bedre og bedre. Det tok ikke lang tid før jeg faktisk klarte å slappe så mye av at jeg fikk orgasme, tror vi hadde vært sammen et par mnd da.. Husker ikke eksakt.. Vi utviklet også hverandre, han "tilpasset" seg meg, og jeg han. Sex-livet vårt er helt supert(når jeg ikke er gravid da, hehe..) og jeg kunne ikke hatt det bedre.. Så jeg tror nok ditt problem sitter psykisk, akkurat som det gjorde hos meg. Men jeg var jo såpass heldig at kjæresten var jo stødig som et fjell.. Dette kommer seg, ta tiden til hjelp så blir dere også bedre kjent! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327240-penisst%C3%B8rrelse-og-ereksjon/#findComment-2732815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mulig du sliter med prestasjonsangst. Det gjør det vanskelig å få ereksjon, eller beholde ereksjonen under samleiet. Mange menn beskriver det som om at det koker i hodet og de har ingen kontakt mellom de to hodene. Jo viktigere det blir å få til sexen, desto vanskeigere blir det ofte å få det til. Prøv å slappe mer av sammen med henne i erotiske situasjoner. Bruk tid på å bli kjent med kroppene til hverandre og finn ut hvordan du kan kose med henne uten at penis nødvendigvis står, det gjør det vanligvis mindre nødvendig at penis MÅ stå. Noen avtaler også at de ikke skal ha samleie en stund framover, slik at de får tid til å bli bedre kjent og dermed får bedre til å slappe av i hverandres selskap. Lær deg dessuten til å puste helt ned i bekkenet. Det er et nyttig tips for å klare å slappe av i stressede situasjoner. Prøv å unngå å gjøre sexen over så raskt som mulig, siden det ofte er et feilspor, særlig om vi tenker kvinners evne til å nyte sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327240-penisst%C3%B8rrelse-og-ereksjon/#findComment-2735839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.