Gå til innhold

Han gikk til ei som er 20 år yngre

Anbefalte innlegg

Gjest I sorg

Etter 8 års samliv, fant min samboer på 39 år seg en kjæreste på 19 år! Dette er nå 4 mnd siden, men jeg er fortsatt totalt knust. Klarer ike tenke på annet og tror noen dager at jeg kommer til å bli sinnsyk. Alt i hodet mitt dreier seg om dem...jeg kjente jenta fra før, og de fant hverandre "hjemme" hos oss. Jeg var naiv og trodde vel aldrig i verden at dette kunne skje! Jeg har ikke fått snakket ut med min x-samboer, og også dette plager meg veldig, jeg klarer ikke gå videre, venter bare på at det skal ryke mellom dem. Hun flyttet inn til ham etter ca 1 uke etter at jeg var ute av redet...Kan det virkelig fungere med en mann på 39 og ei jente på 19? Jeg er selv 35. Jeg er totalt gått ned med flagget...følte og føler fortsatt at det er "oss to"..Hilsen ei som ikke aner hvordan hun skal komme over dette..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327265-han-gikk-til-ei-som-er-20-%C3%A5r-yngre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da - det må jo være den verste å bli dumpet til fordel for, min eks hadde i det minste vett til å finne seg ei som var eldre enn meg da han takket for seg i ekteskapet.

Prøv og tenk på at han er en patetisk dust som har kommet i 40-årskrisa og som for enhver pris prøver å innbille alle og enhver at han har draget på småjenter fremdeles. Ikke bruk flere kalorier på denne tosken, det er han ikke verdt.

Huffda, jeg skjønner at du sliter med dette. Jeg skjønner ikke at han hopper på ei på 19, det er så stor aldersforskjell at det neppe vil holde i lang tid. Jeg skjønner jo at det kan være spennende for dem begge, men utover det så har de ikke så mye til felles.

Men uansett om det skulle bli slutt etter relativ kort tid, så har du ikke annet valg enn å kutte han helt ut. Du kommer bare til å gå rundt å være livredd i årevis for at han vil gjøre noe lignende en gang til.

også en mor

Uff da - det må jo være den verste å bli dumpet til fordel for, min eks hadde i det minste vett til å finne seg ei som var eldre enn meg da han takket for seg i ekteskapet.

Prøv og tenk på at han er en patetisk dust som har kommet i 40-årskrisa og som for enhver pris prøver å innbille alle og enhver at han har draget på småjenter fremdeles. Ikke bruk flere kalorier på denne tosken, det er han ikke verdt.

Støttes!

Jeg skjønner at du har det fælt, og det er ikke bare-bare å skru av selv om man har fått bevis for at fyren er en dust! Kjærlighetssorgen er like stor uansett!

Du får nesten bare ta tiden til hjelp og la det gå over av seg selv.

Lykke til!

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest ikke lenger - the Loser

Klart at du tenker på det, noe annet ville vel helt unaturlig. Og gi deg selv tid, dette er en sorgprosess, og det tar tid. Min eks fant seg ei som er 19 år yngre (22år) Jeg gikk rett i kjelleren, ble akuttinnlagt på psyk og har slitt siden, selv om det er littegrann på avstand. Jeg sørger ennå...Men jeg har etter hvert fått øynene opp, selv om det er ett år siden. Jeg har til og med skjønt at han er utro med henne!

Nei, "kuer er også ålreite", som ei venninne sa til meg, "men du har dem ikke i hus". Du fortjener bedre!

Gjest lallalla

Takk for alle svar! Er nå snart gått et halvt år,men jeg kommer ingen vei!! Blir bare mer og mer sikker på at dette er min feil, at jeg kommer til å slite med dette resten av livet...lurer på om det hadde vært lettere for meg å komme over dette om min x hadde vært villig til i det minste å gi meg 15 min til å gi meg en prat om hvorfor det endte som det gjorde. Han har ikke villet snakke med meg om dette på noen måte etter dagen jeg ble bedt om å dra...livet snudde på 2 minutter. Føler jeg har mistet "livet mitt"....har ihvertfall kommet frem til det nå at jeg må prøve psykolog, for jeg VIL ikke stagnere, det bare blir sånn. Er så utrolig trist og lei...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...