Gjest kennethen Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 jeg har truffet ei jente på 3 dater, og det har vært veldig koselig. så viser d seg at hun har ei venninne som jeg før har klina med, uten at jeg visste det var hennes venninne. dette fikk hun vite tilfeldig siste date. jeg kunne jo ikke vite at de var venninner, det er helt tilfeldig. nå har hun valgt å ikke se meg mer. hva syns dere om det? vi er begge 40 år, og jeg syns det er trist at det skal ødelegge for oss, selv om hun ikke påstår det er grunnen, var heller at hun ikke følte det var det helt store store etter athun fikk tenkt seg om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327314-hvorfor-gjorde-hun-s%C3%A5nn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg tenker at som 40-åring ville jeg personlig ganske sikkert ha taklet det greit, om det kom frem at min venninne hadde klint med min nye type/date en gang. Dersom det feks. var i fylla på byen, om det kun var en gang og det ikke gikk lenger enn det (sex, flere dater, følelser, forhold, eller barn) Men med en gang det er snakk om mer enn klining, ville jeg ikke taklet det. Det blir ALLTID mer komplisert enn man tror og ønsker, og før eller siden vil det presse seg frem et valg. Ekser i venninneforhold er fryktelig tabu hos de fleste jenter - vi prøver stort sett å holde oss langt unna! Ekser er ofte ulikt definert fra person til person, og noen legger mer følelser i feks. klining enn andre. Ekser i venninneforhold fører som regel ALDRI noe godt med seg. Og selv om man tror at dette blir ukomplisert pga det "er så lenge siden", "vi er ferdig med hverandre", "dette blir ikke noe problem", så kommer ting gjerne opp likevel, og det blir på en snikende måte ugreit.. Dersom jeg da skulle velge mellom en god, gammel venninne, og en ny, ukjent, potensiell kjæreste - så ville jeg selvsagt valgt min gamle venninne, uten tvil! Det tror jeg gjelder mange/de aller fleste(?) jenter. Kanskje din date (X) tenkte noe lignende. Kanskje hennes venninne har lagt mer i kliningen enn deg, og det kan være nok til at X skygger banen, for å beholde vennskapet med sin venninne. Eller kanskje du ikke var helt det store for X, og hun har fått en "unnskyldning" for å trekke seg unna? (Kanskje litt sånn "Bedre å ta det i startgropa, enn å la det utvikle seg, og begge ender opp mer såret enn nødvendig"?) Det er vanskelig for oss her på en nettside å vite HVORFOR hun gjorde sånn eller slik, så dette blir jo bare synsing. Men du kan jo tygge på alternativene som kommer frem og ta stilling til hva DU tror det kommer av (om du ikke får noe mer konkret svar ut av henne). Og deretter så lar du denne saken ligge og blir ferdig med den! Det er synd at det ikke gikk, men det er ikke så mye du kan få gjort med det når hun ikke vil, og det er jo det hun har signalisert... Jeg syns ikke du bør bruke mer enn 2-4 ukers tid på å dvele ved dette, når det kun er snakk om 3 dater og ikke noe mer. Dess fortere du kommer til den konklusjonen at "dette var fint så lenge det varte - men nå er det over", dess raskere kan du fortsette livet ditt og se hvilke andre personer livet bringer med seg.. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327314-hvorfor-gjorde-hun-s%C3%A5nn/#findComment-2731989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvis det bare var klining, tror jeg det var mest et påskudd. Ref. det du selv skriver i siste setning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327314-hvorfor-gjorde-hun-s%C3%A5nn/#findComment-2732952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.