Gå til innhold

hva kaller du det kvinnelige underliv?(liten FU)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mary Poppins

Helt enig i at den er litt vanskelig den der. Jeg liker ikke ord som fitte mus høne dåse osv.. stygge og vulgæret ord etter min mening. Heldigvis prater jeg veldig sjeldent om underlivet mitt :-)

Jeg kan gjerne prate litt dirty i sex sammenheng, men klarer å styre unna å nevne akkurat underlivet mitt. Hans underliv kan jeg dog gjerne nevne..pikk f.eks gjør meg ikke så mye å si :-)

Annonse

Helt enig i at den er litt vanskelig den der. Jeg liker ikke ord som fitte mus høne dåse osv.. stygge og vulgæret ord etter min mening. Heldigvis prater jeg veldig sjeldent om underlivet mitt :-)

Jeg kan gjerne prate litt dirty i sex sammenheng, men klarer å styre unna å nevne akkurat underlivet mitt. Hans underliv kan jeg dog gjerne nevne..pikk f.eks gjør meg ikke så mye å si :-)

''Jeg liker ikke ord som fitte mus høne dåse osv.. stygge og vulgæret ord etter min mening. ''

Jeg synes faktisk at mus, høne, dåse osv er hakket verre enn "fitte" - sikkert fordi sistnevnte tross alt bare brukes på kvinnens underliv, mens det andre er vanlige ord som jeg ergrer meg over kan bli brukt til å beskrive oss med!

''Jeg liker ikke ord som fitte mus høne dåse osv.. stygge og vulgæret ord etter min mening. ''

Jeg synes faktisk at mus, høne, dåse osv er hakket verre enn "fitte" - sikkert fordi sistnevnte tross alt bare brukes på kvinnens underliv, mens det andre er vanlige ord som jeg ergrer meg over kan bli brukt til å beskrive oss med!

Enig.

Mary Poppins

Jeg er faktisk helt enig, jeg synes også det er verre.

Jeg husker en gang jeg hadde sex og det gikk litt hardt for seg så jeg begynte å blø (hva man ikke deler på dol hehe). Etter at akten var over skulle denne fyren leke litt omtenksom - han strøk meg på ryggen og hvisket varsomt "Åssen går'e med høna?" Hehe eh altså....

Annonse

Jeg er faktisk helt enig, jeg synes også det er verre.

Jeg husker en gang jeg hadde sex og det gikk litt hardt for seg så jeg begynte å blø (hva man ikke deler på dol hehe). Etter at akten var over skulle denne fyren leke litt omtenksom - han strøk meg på ryggen og hvisket varsomt "Åssen går'e med høna?" Hehe eh altså....

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...