Gå til innhold

hva kaller du det kvinnelige underliv?(liten FU)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Helt enig i at den er litt vanskelig den der. Jeg liker ikke ord som fitte mus høne dåse osv.. stygge og vulgæret ord etter min mening. Heldigvis prater jeg veldig sjeldent om underlivet mitt :-)

Jeg kan gjerne prate litt dirty i sex sammenheng, men klarer å styre unna å nevne akkurat underlivet mitt. Hans underliv kan jeg dog gjerne nevne..pikk f.eks gjør meg ikke så mye å si :-)

Synes "høna" er litt rart å bruke da, ser liksom ikke sammenhengen :-) men fitta er ok, også musa. Kaller vel en spa for en spa jeg :-)

Jeg sier underlivet. Kun til den minste sier jeg noe annet. Til henne sier jeg tisserompa.

Jeg sier bare "tissen" til jentene mine. For meg er rompa også bæsjerompa. Men jeg er dansk, så på dansk sier vi "numse" om hele greia :-)

"Midtøsten"

Hehe.."jeg har så lyst til å ta deg hardt i midtøsten" ...Det kan jo ikke slå feil det ;-)

Da jeg gikk på gymnaset kalte en av lærerne den delen av klasserommet et par tre veninner og jeg satt for Midtøsten. Det var kontinuerlig støy der, sa han... ;-)

Annonse

Gjest curious woman/trådstarter

takk for mange,og ulike svar:) har hørt mye nytt:P

vet ennå ikke hva jeg skal bruke.

å gå til legen å si at jeg har vondt i høna/musa virker rart,og skrittet e.l. sier jo ikke helt hvor jeg har vondt.skjede funker kanskje? har ikke time før om tre uker,og det går nok greit.

ble visst en lang tråd,dette gitt:) sier vel litt det og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...