Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Som du kan se på overskriften, gjelder dette innlegget et lite problem på mitt penishode. Dette problemet har jeg hatt nå i et år cirka. Jeg er renslig, og har fast partner. Vi har vært sammen i litt over et og halvt år. Jeg er hennes første, og jeg har bare hatt samleie med ei før henne. Men det er flere år siden. Jeg har vært hos allmennpraktiker, men der var det ingen råd å få. Hun skjekket bare for klamydia, og spurte meg om det var utflod og lignende. Resultat; negativt. Disse røde prikkene, og kløen kan forsvinne, komme og forsvinne igjen i løpet av 24 timer, eller jeg kan ha disse lengere. Jeg er som sagt renslig, men alikevel dukker de opp med jevne mellomrom. Helst en del timer etter sist gang jeg vasket meg nedentil. Jeg har funnet ut at kammille krem ser ut til å ha en kortvarig god effekt. Når jeg bruker denne jevnt, har jeg nesten ingen problemer. Disse røde prikkene synes å trives best rundt penis "kraven" eller hva jeg skal kalle det. Der ligger "de" helt gjemt, der penis "huden" starter over penis hodet. Jeg har en mistanke om at dette er en form for sopp. Syntes jeg leste et sted at dette kan være "gjærsopp", men jeg kan ikke huske hvilket botemiddel som ble nevnt. Jeg har ellers ingen andre problemer med utstyret bortsett ifra disse tidvise røde prikkene med medfølgene kløe.. Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt denne plagen??

Berører dette min partner? Hun har så langt ikke vist noen tegn på problemer, i allefall har hun ikke nevnt noe til meg. Hun er jevnlig på legesjekk for underlivet(, så hun er vel i orden..)

Jeg håper dette jeg har nevnt til nå er tilstrekkelig for at vi kan finne ut av dette. Vær så snill å hjelp meg hvist du kan! Det hadde vært kjempe snilt! :-)

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Slike spørsmål hører hjemme på forum for allmennmedisin eller urologi (dr. Talseth).

Gynekologi er om kvinners underliv!

PS Men mon ikke det er sopp? Prøv med en soppkrem som kan kjøpes uten resept, f.eks,. Canesten. Det smitter ikke, hun behøver ikke å ta behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...