Gå til innhold

Hyppig avføring

Anbefalte innlegg

Gjest pinligproblem

Hei, jeg er en kvinne på 24 år som de siste måneder har hatt et "problem". Jeg må på toalettet 2 - 3 ganger om dagen for å avføre. Behovet melder seg som regel allerede innen en halvtime etter jeg har spist. Jeg har også vært plaget med mørke ringer under øynene, og lurer på om dette kan ha en sammenheng?

Jeg har gått ned en god del kilo, og var ikke kraftig fra før, så tynnere enn dette vil jeg ikke bli, så jeg må innrømme at jeg er litt redd.

Begynte på p- piller i februar, og lurer på om det kan ha en sammenheng? Jeg spiser relativt sunt, rugbrød stortsett hver dag, en god del frukt, men unner meg også noe sjokolade.

Avføringen har den siste måneden også vært løs. Noen ganger så løs at det har vært et problem. Kan det være at det er noen matvarer jeg ikke tåler?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327369-hyppig-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal gå til legen og få tatt noen blodprøver, spesielt lever, blodprosent og infeksjonsstatus. Det kan jo være hva som helst. Har aldri hørt at p-piller skulle gjøre noe med fordøyelsen, og når man får slike problemer med magen og i tillegg går ned i vekt bør man få sjekket det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327369-hyppig-avf%C3%B8ring/#findComment-2734171
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...