Gå til innhold

fett på knærne, bare

Anbefalte innlegg

Gjest katarinaJ

Jeg er en jente på 16 år som har vært tynn hele mitt liv, og som ikke trenger lengre og ikke har gjort det siden barneskolen, men har ikke lagt på meg siden, selvfølgelig synker kondisen, men det er ikke problemet.. Jeg har plutselig i løpet av en/to uker fått mye fett på kneskålene, når jeg har rette begn buler det ut og jeg lurer på hvorfor det plutselig har skjedd? Det er ekkelt og skremmende å legge på seg på knærne og ingen andre steder, og det ser ut som jeg har knærne til en overvektig mens resten av kroppen er tynn, jeg må inrømme at jeg spiser veldig uregelmessig og usunt, men hvordan kan jeg få tilbake mine normale knær?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327372-fett-p%C3%A5-kn%C3%A6rne-bare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antakelig har du blitt høyere siden barneskolen? Når du da ikke har lagt på deg har du i realiteten blitt tynnere ellers på kroppen. Du er også i en alder hvor kroppsfasongen endrer seg, mer rundt hofter og bryster enn du har hatt tidligere. Da blir bena enda tynnere. Når bena blir tynne vil knærne stikke ut og se "fete" ut, det er ikke fett, mer sannsynlig knoklene i selve kneleddet. Sammenlignet med legger og lår tar knoklene i kneet stor plass, så for å unngå at kneet "buler ut" må du kompensere med muskler (eller fett) på legger og lår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...