Gå til innhold

bekymret etter sex med rundbrenner

Anbefalte innlegg

Gjest GeirMarie

Jeg har nylig hatt ubeskyttet sex med en "skikkelig rundbrenner".

Klarte rett å slett ikke motstå han til slutt og kondomer hadde vi selvfølgelig ikke. Huff.

Han sier at han ikke tror jeg behøver å bekymre meg, men jeg gjør det allikevel...

Jeg har ikke merket noe som helst etter 14 dager.

Er det noen kjønnsykdommer jeg da kan utelukke?

;-)

Er det stort pes å få testet meg hos lege og hva bør jeg testes for?

Vil alt i tilfelle bli oppdaget?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32739-bekymret-etter-sex-med-rundbrenner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo ta deg en tur til legen, men er det hiv du er redd for, vises ikke dette før om 3mnd. I tillegg bør du sjekke deg enda en gang igjen etter et halvt år.

Hvorfor spiller folk russisk rullett når det gjelder sex, gambler med livet sitt? Gjør ingenting før du er sikker !

Våkn opp. Er du forresten homse på toppen av det hele. Hvorfor dette nicket isåfall.

Gjest GeirMarie

Du kan jo ta deg en tur til legen, men er det hiv du er redd for, vises ikke dette før om 3mnd. I tillegg bør du sjekke deg enda en gang igjen etter et halvt år.

Hvorfor spiller folk russisk rullett når det gjelder sex, gambler med livet sitt? Gjør ingenting før du er sikker !

Våkn opp. Er du forresten homse på toppen av det hele. Hvorfor dette nicket isåfall.

Jeg er ikke homse og har aldri tatt en slik sjanse i hele mitt over 30-årige liv.

Har aldri opplevd å ha slik lyst før...

Gutten var heller ikke noen tilfeldig fyr jeg traff på byen.

Gjest GeirMarie

"klarte rett og slett ikke å motstå..." HAHA!I innlegg etter innlegg har det blitt fokusert på de fæle mennene som lurer og tvinger kvinner til sex...jaja...

Fælt så slemme alle er da!

Jeg har hverken blitt tvunget eller lurt.

Jeg var bare dum!

Annonse

Gjest student81

åååååååå herligfred!!!!!!

klarte ikke å motstå ham....???

et er det dummeste jeg har hørt.

kan du ikke bare innrømme at du hadde lyst i utgangspunktet å få deg et nummer med ham?

vel, uansett, bedre førevar enn etter snar, er det ikke det det heter?

vel, jeg håper for din skyld at du vet at han etter all sannsynlighet ikke vil innrømme en kjønnsykdom, og bare sånn at du er klar over det er det faktisk enkelte kjønnsykdommer man ikke merker og som på sikt kan bli ganske alvolig.

og en annen ting du burde regne med er at han forteller detaljer til kameratene sine, og i tillegg at han ser på deg som et knull og ingenting annet.

det er prisen man må betale for å ha "one-night-stands", og spesielt med rundbrennere.............

Synes folk er skikkelig kjipe med deg her. Det er klart at man av og til kan "snuble" litt. Lurt er det ikke, men høyst menneskelig.

Men det er absolutt ingen kjønnssykdommer du kan utelukke, så du bør absolutt komme deg til legen og ta en full pakke med testing. Klamydia, som er en veldig, veldig vanlig kjønnssykdom, har ofte ikke merkbare symptomer i det hele tatt - men du kan bla bli sterilo av den.

Jeg lover at du vil føle deg mye bedre etter at du har testet deg - og det er en veldig enkel prosedyre. Dessuten er det det riktige å gjøre i forhold til dine neste partnere.

Lykke til - og drit ihvertfall i det student81 antyder om at du er billig - ligg med hvem du vil, du. Men ta ansvar og bruk kondom denste gang!

;o)

Hei :o)

Tror nok du bør komme deg til legen snarest og be om "full pakke", ja.

Hvem vet, kanskje du slipper med skrekken?

Det du gjorde var dumt! Og godt er det at du innser det og lærer av det. DET er en smart ting å gjøre :-)

Selv har jeg faktisk også noen "dumheter" (joda, det er flertall....*flau*) på samvittigheten. Det er en "evighet" siden og virker som om det var i ethelt annet liv.

Er utrolig glad for at jeg slapp billig unna dengang. Tanken på alt jeg kunne gått glipp (familie, barn, livet) av skremmer meg.

Bare husk på en ting; det er like dumt med ubeskyttet sex selv om det _ikke_ er en rundbrenner. Du vet aldri hvem som har en kjønnssykdom.

*krysser fingrene for deg*

Mvh

Bestill legetime i morra du!

Har du mistanke om at du har kjønnsykdom får du refundert utgiftene til undersøkelse. Det får du ikke hvis en kjønnsykdom blir oppdaget på rutinekontroll.

Hvordan du går fram for å få pengene tilbake veit jeg ikke, men jeg tror det står i smittevernloven at du er PLIKTIG til å teste deg hvis du har mistanke om at du er smittet. Hvis du har fått en sykdom er du også pliktig til å fortelle han du blei smittet av at du har fått det, sånn at han også får behandling snarest mulig!

Gjest (Anonymous)

"Vi oppfordrer deltakerene til å vise hverandre respekt for sine ulike seksuelle utrykksformer - forutsatt at de foregår mellom voksne, samtykkende mennesker."

Hvorfor er du på dette forumet, for å misjonere hvordan "normal" sex skal være??

Ser at innlegget du skrev til Trp (kartlegger du seksualvanene til personene her?) ble slettet, og bra er det. Helt unødvendig å dra fram ting du vet om en person i en annen tråd.

Gjest akkurat

åååååååå herligfred!!!!!!

klarte ikke å motstå ham....???

et er det dummeste jeg har hørt.

kan du ikke bare innrømme at du hadde lyst i utgangspunktet å få deg et nummer med ham?

vel, uansett, bedre førevar enn etter snar, er det ikke det det heter?

vel, jeg håper for din skyld at du vet at han etter all sannsynlighet ikke vil innrømme en kjønnsykdom, og bare sånn at du er klar over det er det faktisk enkelte kjønnsykdommer man ikke merker og som på sikt kan bli ganske alvolig.

og en annen ting du burde regne med er at han forteller detaljer til kameratene sine, og i tillegg at han ser på deg som et knull og ingenting annet.

det er prisen man må betale for å ha "one-night-stands", og spesielt med rundbrennere.............

herregud - har du fått med deg at vi lever i 2001?

Seksuell frihet, har du hørt om det. Hvorfor i helv... skal vi jenter drive og knipe igjen så lenge vi også er skapt med seksuelle drifter.

Gjest akkurat

Fælt så slemme alle er da!

Jeg har hverken blitt tvunget eller lurt.

Jeg var bare dum!

Neida, du var ikke dum, du ga etter for dine seksuelle lyster, hva så? Gutta har jo gjort det i alle år.

Hvis du ringer legen din og sier du har mistanke om at du har en eller annen kjønnssykdom får du nok time rimelig raskt, og hvis du trenger behandling får du det gratis.

Annonse

"Vi oppfordrer deltakerene til å vise hverandre respekt for sine ulike seksuelle utrykksformer - forutsatt at de foregår mellom voksne, samtykkende mennesker."

Hvorfor er du på dette forumet, for å misjonere hvordan "normal" sex skal være??

Ser at innlegget du skrev til Trp (kartlegger du seksualvanene til personene her?) ble slettet, og bra er det. Helt unødvendig å dra fram ting du vet om en person i en annen tråd.

trb kanskje. Skal du irettesette meg bør du i det minste få med deg rett nick.

Greit nok at man ikke bør dra inn gamle innlegg, men personer som gjør narr av andre med sine patetiske og lattelige innspill. Vel.....Slett gjerne igjen.

Gjest webmaster

trb kanskje. Skal du irettesette meg bør du i det minste få med deg rett nick.

Greit nok at man ikke bør dra inn gamle innlegg, men personer som gjør narr av andre med sine patetiske og lattelige innspill. Vel.....Slett gjerne igjen.

Du bes herved om å følge regelverket mht. å vise hensyn og respekt i forhold til andre brukere. Ytterligere overtredelse av regelverket vil kunne medføre utestengelse.

Jeg er ikke homse og har aldri tatt en slik sjanse i hele mitt over 30-årige liv.

Har aldri opplevd å ha slik lyst før...

Gutten var heller ikke noen tilfeldig fyr jeg traff på byen.

Herregud, jeg blir helt svimmel av sånt moral-pjatt! Selvfølgelig var det dumt a deg, men hallo?!?! Hvem har ikke vært der? Gå til legen, få deg selv testet, og kjøp deg kondomer du kan bruke til neste gang. Og gjerne med samme fyr, om det var så herlig, JUST DO IT!

Gjest GeirMarie

Du bes herved om å følge regelverket mht. å vise hensyn og respekt i forhold til andre brukere. Ytterligere overtredelse av regelverket vil kunne medføre utestengelse.

Kjære Webmaster.

Kan du slette hele innlegget mitt?

Har i grunn ikke lyst på flere svar.

Synes vi bør få mulighet til å slette egne innlegg...

Gjest student81

herregud - har du fått med deg at vi lever i 2001?

Seksuell frihet, har du hørt om det. Hvorfor i helv... skal vi jenter drive og knipe igjen så lenge vi også er skapt med seksuelle drifter.

jeg sa ikke at vi skulle leve i sølibat, keh synes bare hu kunne være ærlig og si at hun hadde lyst på ham ikke "jeg klarte ikke å motstå det", i undertekst " jeg er uskyldig,og alt er mannens feil"

jeg synes alikevel at sex er en personlig ting som man ikke går rundt å gir vekk til hvem som helst, og spesielt ikke til en som knuller halve byen.....

jeg har både gutte og jentevenner som kan kalles rundbrennere, og hører jo hvordan de omtaler sine "one-night-stands", og det er ikke mye personlige ting de trekker ut dem......eks: joda, hun\han er søt, men ikke god for noe mer enn et ligg..

jeg vet ikke.jeg foretrekker å bli omtalt som en person, ikke et potensielt ligg og løssluppen.

Nei, nå begynner jeg å bli skikkelig sur. Det er en vanvittig og utrolig forskjellsbehandling her inne.

Ta en kikke lengre opp i tråden og student81 sine innlegg, og fortell meg hva som er forskjell på shandys innlegg kontra student81. Hva er det som gjør at shandys innlegg får advarsel, mens student81 ikke gjør det?

Hvis du mener at shandy ikke følger reglene, mens student81 holder seg innenfor - ja, så må jeg innrømme at jeg skjønner ikke skjønner mye av reglene.

Selvfølgelig kan man argumentere meg at student81 bare er en liten snørrunge som ikke har bedre vett, men se på innlegget en gang til -dette holder overhode ikke mindre sjikane - heller dobbel dose mer. Shandy kommer med konkrete råd, litt saftige uttalelser - javell - men jeg må få lov til å minne om at reglene skal være de samme for alle - uansett om man liker vedkommende eller ei. Dette minner om en heksejakt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...