Gå til innhold

Jeg kommer ikke..

Anbefalte innlegg

Gjest lett fustrert

Emne sier vel mye.. jeg har rett og slett problem med å få orgasme av normal samleie, altså vaginalt. Er gutt og jenta ble litt taus då jeg ikke kom etter 2 min.. 5min.. 10 min.. 20 min.. 30..40.. vi holdt på en time ene gangen.. og fortsatt ingenting..

Et luksusproblem ville kanskje noen si.. har forøvrig ingen problem når jeg "flyr solo".

Men hun ble litt fustrert ettersom dette er første gang hu ikke får en gutt til å komme så lett :P

Noen med samme erfaring? Tips?

Er relativt uerfaren.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327394-jeg-kommer-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Hvis du ellers får orgasme er det ikke noe fysisk i veien med deg. Men du (og dama) er opptatt med å få orgasme, og da helst noenlunde kjapt. Når man ikke får det til kobler man inn det som gjerne kaller prestasjonsangst og man havner i en vond sirkel. Samleie blir ikke kos, men en prøvelse på hvorvidt man får orgasme eller ikke. Å holde på på timesvis høres ikke ut som en god løsning, og jeg skjønner godt din frustrasjon.

Her er det åpenhet som gjelder, og at man er trygg på jenta. Å snakke om ting kan mange ganger løse problemet, da det sitter i hodet og ikke i kuken.

Min mann kommer oftest heller ikke ved vanlig samleie, med mindre vi holder på leeenge. Istedet for å kjøre oss helt ut og fokusere på at han MÅ ha orgasme inni meg, tar vi det heller for hånd når vi føler at vi likevel har fått nok.

Jerg skjønnner jo at du er ung og når man ikke har fast partner kan det være pinlig å ikke få det til når man først er i seng, men du bør kanskje vente med sex til du kjenner jenta littt bedre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327394-jeg-kommer-ikke/#findComment-2732851
Del på andre sider

Jeg tror ikke dette er så uvanlig egentlig, det er bare at ingen tør snakke om det fordi det er litt flaut. Man forventer jo på en måte at menn skal komme når de selv bestemmer det omtrent.

Nyt sexen og vær der for henne, pass på at hun har det godt, men sørg for å ha det godt selv også. Ikke tenk på orgasmen, tenk på å ha det godt! Jeg tror ikke ons er tingen for den som er litt anspent og uerfaren heller, det vil bli lettere når du treffer ei jente du blir glad i og trygg på og klarer å legge bort prestasjonsangsten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327394-jeg-kommer-ikke/#findComment-2732874
Del på andre sider

Hvis du ellers får orgasme er det ikke noe fysisk i veien med deg. Men du (og dama) er opptatt med å få orgasme, og da helst noenlunde kjapt. Når man ikke får det til kobler man inn det som gjerne kaller prestasjonsangst og man havner i en vond sirkel. Samleie blir ikke kos, men en prøvelse på hvorvidt man får orgasme eller ikke. Å holde på på timesvis høres ikke ut som en god løsning, og jeg skjønner godt din frustrasjon.

Her er det åpenhet som gjelder, og at man er trygg på jenta. Å snakke om ting kan mange ganger løse problemet, da det sitter i hodet og ikke i kuken.

Min mann kommer oftest heller ikke ved vanlig samleie, med mindre vi holder på leeenge. Istedet for å kjøre oss helt ut og fokusere på at han MÅ ha orgasme inni meg, tar vi det heller for hånd når vi føler at vi likevel har fått nok.

Jerg skjønnner jo at du er ung og når man ikke har fast partner kan det være pinlig å ikke få det til når man først er i seng, men du bør kanskje vente med sex til du kjenner jenta littt bedre?

Var vel egentlig mye det jeg tenkte selv, prestasjonsangst osv. Vi har vert sammen nå ca 1 mnd bare og vi har ingen forhastninger. Vi er svert åpne om temaet med hverandre og deler tanker og erfaring, noe jeg er opptatt av. Og har det ellers fantastisk, bruker lang tid på "oppvarming", mye kos og føler oss ganske konfortable med hverandre nå, hvordan vi liker det osv. Ønsker dog fortsatt respons fra menn eller damer som har opplevd det samme og tanker og erfaringer rundt emnet er fortsatt motatt med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327394-jeg-kommer-ikke/#findComment-2733507
Del på andre sider

Var vel egentlig mye det jeg tenkte selv, prestasjonsangst osv. Vi har vert sammen nå ca 1 mnd bare og vi har ingen forhastninger. Vi er svert åpne om temaet med hverandre og deler tanker og erfaring, noe jeg er opptatt av. Og har det ellers fantastisk, bruker lang tid på "oppvarming", mye kos og føler oss ganske konfortable med hverandre nå, hvordan vi liker det osv. Ønsker dog fortsatt respons fra menn eller damer som har opplevd det samme og tanker og erfaringer rundt emnet er fortsatt motatt med takk.

hmm.. jeg er jente, og opplever samme "luksusproblem" :P med en herlig mann jeg har fått gleden av å bli kjent med.

vi hadde ikke sex helt med en gang, ble litt mer kjent først, bygget opp litt forventninger, og gledet meg sinnsykt til å ha sex med han!

og det var skikkelig bra, men vi ble liksom aldri "ferdig", og det forundret meg, da de fleste andre jeg har vært med vanligvis har kommet etter ganske kort tid.

blir liksom litt "lei", og det gjør jo han også, selv om det er skikkelig digg. sliter oss jo ut :P

så godt å høre det er frustrerende for dere også da,som jente begynner man jo fort å lure på om det er en selv som gjør noe feil, om han ikke er tent nok osv.

blir liksom sittende med følelsen av at jeg ikke klarer å tilfredsstille han, og den er litt tung for oss damer å svelge ser du :)

så fra mitt ståsted da, så vil jeg vel si at hvis du vet med deg selv at det ikke er noe dama di gjør "galt", så la henne hvertfall vite det.

så ikke hun går og føler seg utilstrekkelig og frustrert, da tror jeg det kanskje blir enda værre.. hvis begge går og er stressa for det liksom.

så hadde liksom tenkt å skrive ett innlegg her og se om noen hadde noe svar på hvorfor min utkårede ikke kommer sammen med meg, så fikk jeg se innlegget ditt ;)

som du sikkert skjønner har ikke jeg heller noen løsning på "problemet", bare greit å lufte det med noen, og høre mannens side av saken. evt om dere finner ut noe som funker eller motsatt så kan vi "utveksle" hehe.

mulig trikset er å klare å slappe av mer, eller prøve stillinger hvor dama blir "trangere", tror du det kunne hjelpe?

klem dalia

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327394-jeg-kommer-ikke/#findComment-2733560
Del på andre sider

hmm.. jeg er jente, og opplever samme "luksusproblem" :P med en herlig mann jeg har fått gleden av å bli kjent med.

vi hadde ikke sex helt med en gang, ble litt mer kjent først, bygget opp litt forventninger, og gledet meg sinnsykt til å ha sex med han!

og det var skikkelig bra, men vi ble liksom aldri "ferdig", og det forundret meg, da de fleste andre jeg har vært med vanligvis har kommet etter ganske kort tid.

blir liksom litt "lei", og det gjør jo han også, selv om det er skikkelig digg. sliter oss jo ut :P

så godt å høre det er frustrerende for dere også da,som jente begynner man jo fort å lure på om det er en selv som gjør noe feil, om han ikke er tent nok osv.

blir liksom sittende med følelsen av at jeg ikke klarer å tilfredsstille han, og den er litt tung for oss damer å svelge ser du :)

så fra mitt ståsted da, så vil jeg vel si at hvis du vet med deg selv at det ikke er noe dama di gjør "galt", så la henne hvertfall vite det.

så ikke hun går og føler seg utilstrekkelig og frustrert, da tror jeg det kanskje blir enda værre.. hvis begge går og er stressa for det liksom.

så hadde liksom tenkt å skrive ett innlegg her og se om noen hadde noe svar på hvorfor min utkårede ikke kommer sammen med meg, så fikk jeg se innlegget ditt ;)

som du sikkert skjønner har ikke jeg heller noen løsning på "problemet", bare greit å lufte det med noen, og høre mannens side av saken. evt om dere finner ut noe som funker eller motsatt så kan vi "utveksle" hehe.

mulig trikset er å klare å slappe av mer, eller prøve stillinger hvor dama blir "trangere", tror du det kunne hjelpe?

klem dalia

Hei, og godt å høre at jeg ikke er alene om dette.

Selv om jeg får orgasme så gjør hun det, opptil flere ganger, men da hjelper hun selvsagt til.

For min del er det faktisk ikke slik en big deal om jeg ikke får orgasme, det er hu som blir fustrert.. som igjen fustrerer meg :P

Vi har prøvd å onanere sammen, noe som og funket, både jeg og hu fikk orgasme.. en konbinasjon av begge kanskje neste gang?

Mulig at å prøve forskjellige stillinger kan hjelpe på, er ikke slik at jeg ikke nyter sexen.. men må inrømme at jeg som er ganske uerfaren har litt problem med og virkelig nyte øyeblikket. Noe som kanskje er noe av problemet, men er nokså sikker på at alt vill bli kurert snart når jeg er komfortabel med hele greia..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327394-jeg-kommer-ikke/#findComment-2733566
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg får orgasme så gjør hun det, opptil flere ganger, men da hjelper hun selvsagt til.

For min del er det faktisk ikke slik en big deal om jeg ikke får orgasme, det er hu som blir fustrert.. som igjen fustrerer meg :P

Vi har prøvd å onanere sammen, noe som og funket, både jeg og hu fikk orgasme.. en konbinasjon av begge kanskje neste gang?

Mulig at å prøve forskjellige stillinger kan hjelpe på, er ikke slik at jeg ikke nyter sexen.. men må inrømme at jeg som er ganske uerfaren har litt problem med og virkelig nyte øyeblikket. Noe som kanskje er noe av problemet, men er nokså sikker på at alt vill bli kurert snart når jeg er komfortabel med hele greia..

Ops.. skulle foresten stå:

Selv om jeg IKKE kommer så gjør hu det.

Bare så det er klarert..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327394-jeg-kommer-ikke/#findComment-2733569
Del på andre sider

det med å slappe av kommer nok av seg selv etterhvert skal du se, kan forstå at det er litt mer prestasjonspress på dere gutter i begynnelsen! men når du begynner å bli skikkelig trygg på alle apektene ved sex så er det godt mulig det gjør en hel del!

han jeg er med er relativt erfaren, men skal snakke mer med han om hvordan han har hatt det før, om han har opplevd det samme da.

tenker at det kan være noe med at gutter har ulik følsomhet, noen er ekstremt følsomme, kommer med en gang (er jo det de fleste har problem med) mens andre ikke blir nok stimulert av vanlig samleie?

eller så sitter det kanskje mest i hjernen som noen nevner her, har jo ikke hatt så mye sex ennå med han min, så mulig han er litt stressa også, selv om han er forholdsvis erfaren. hva kan vi gjøre for å avstresse dere da? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327394-jeg-kommer-ikke/#findComment-2733578
Del på andre sider

En vanlig grunn til at gutter / menn ikke kommer under samleie, er at de har vendt seg til onani metoder som stimulerer penis helt annerledes enn når man har samleie.

Hvis man f.eks er vant til å holde penis svært hardt, eller ha et meget høyt tempo når man onanerer, blir det vanskelig å gjenskape denne stimulien under samleie. Og resultatet er at det føles som om penis ikke blir stimulert kraftig nok i forhold til hva den er vant til, og man oppnår derfor ikke så lett orgasme.

Gutter/menn som onanerer ofte, men har liten erfaring med "ekte" sex, vil kanskje være mest utsatt for dette problemet siden følsomheten i penis blir litt "herdet" av hyppig og kraftig påvirkning.

Hvis dette kan være tilfelle for deg, bør du hovedsakelig trene på å stimulere penis med lettere påvirkning, noe som etterhvert kan øke følsomheten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327394-jeg-kommer-ikke/#findComment-2733753
Del på andre sider

''Min mann kommer oftest heller ikke ved vanlig samleie, med mindre vi holder på leeenge. Istedet for å kjøre oss helt ut og fokusere på at han MÅ ha orgasme inni meg, tar vi det heller for hånd når vi føler at vi likevel har fått nok.''

Dette høres veldig trasig ut, og jeg må ærlig talt si at jeg beundrer deg som takler det så bra.

''Jeg skjønnner jo at du er ung og når man ikke har fast partner kan det være pinlig å ikke få det ti.l ''

Og jeg vil si tvert i mot. Greit nok at slikt kan skje før man er innkjørt med ny partner, men med fast partner og i det lange løp må det være trist å ikke oppleve klimaks i samleiet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327394-jeg-kommer-ikke/#findComment-2734015
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest verdt et forsøk?

Ops.. skulle foresten stå:

Selv om jeg IKKE kommer så gjør hu det.

Bare så det er klarert..

En stilling som kjæresten min alltid kommer raskt i er denne: Jeg ligger på magen med samlede ben, og han kommer inn i meg bakfra. Da blir det kjempestramt, og jeg kan stramme litt ekstra med rumpemusklene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327394-jeg-kommer-ikke/#findComment-2740830
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...