Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 5 dager på overtid, og blir litt paraniod her jeg sitter. Tok graviditetstest for 2 dager siden, med èn klar strek... altså ikke gravid. Hadde jeg gått rundt og vært bekymret og om det hadde vært noe som hadde plaget meg, så hadde jeg skjønt hvorfor jeg er forsinket, men jeg har jo nettopp hatt en laaang og god påskeferie, så kroppen har i aller høyeste grad vært avslappet... men nei.. ingen mens..

Nå er vi også aktive prøvere, og jeg vil gjerne ha mensen (høres vel egentlig merkelig ut..) for å kunne prøve igjen.

Samtidig vet jeg også at når mensen uteblir, så er det noe som ikke stemmer... blir ikke bekymret, men bare lurer! I og med at jeg testet negativt på prøven, så tenkte jeg at mensen kom om 2 timer, men nei.. ingen tegn what so ever....

Jeg skal ikke skryte av at jeg kan stille mensen etter klokka, men jeg har aldri vært så forsinket før på 15 år!

Flere som har opplevd dette??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327397-uteblitt-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen tar det lengre tid å få positivt svar, kanskje er det ikke så lenge siden en evt. befruktning som du tror?

tja, si det...

Jeg har en syklus på 28 dager, og da skulle man tro at man har eggløsning på ca dag 14. Jeg synes jeg kjenner det på kroppen at det skjer da, både med tanke på små smerter i underlivet og på lysta.. men klart, man kan jo ikke vite helt sikkert!

Men du ga meg en liten idè der, gitt :) kanskje jeg har eggløsning på ca dag 16..? hm... har aldri testa dette, verken med temp eller eggløsningstester, men jeg har fått bekrefta via blodprøve at jeg har eggløsning iallefall... greitt å vite bare det :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327397-uteblitt-mens/#findComment-2733168
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...