An79 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei, jeg er en jente på snart 30 år som i dag er plaget med kviser på haken og litt oppover kinnet. Jeg har aldri vært plaget med dette tidligere, men ble det først i voksen alder. jeg har gått på en kur med tetralysal i 6 mnd for 1 år tilbake, og da ble dette helt borte. da jeg sluttet med dette kom kvisene tilbake etter et halvt år- ett år ca. jeg fikk da tips av min lege om å benytte diane p-piller istedenfor, og dette hadde samme effekt. huden ble helt bra igjen da jeg begynte på p-pillene og har holdt seg der siden. jeg ønsker nå å bli gravid og må derfor slutte på p-piller. jeg kan heller ikke få på tetralysal mens jeg forsøker å bli gravid da dette er svært skadelig for barnet, ifølge min lege. hvilke alternativer har jeg? jeg ønsker svært gjerne å bli gravid innen kort tid, men vil også bli kvitt uren hud. Hjelp =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327412-acne-og-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.