Gå til innhold

NHD- Imovane og bivirkning..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fornøyd med imovane:)

er vel en relativt høy dose.har samme dosering selv,etter å ha gått på imovane i mange år.selv har jeg ikke noen andre bivirkninger enn at den smaker vondt.

hvis beina svikter,virker det som du har tatt for mye. etter "overdoser" vet jeg sånt kan skje,men ikke etter det man beregner som "normal" dose(som oftest er halvparten av det du tar)

jelly legs- sviktende ben kan være en bivirkning ved sovetabletter som imovane eller benzodiazepiner. Det kan også være et seponerings/tilvennings symtom. Jeg fikk utrolig jelly legs etter bråseponering på høy dose med sovetabletter.

2*7,5 imovane er noe høy men ikke uvanling. Det er nok uansett den høyeste dose man kan bruke. Felleskatalogen mener 7,5 er max døgndose.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...