Psykojenta Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Har Zyprexa den egenskapen at den virker som stemningsstabilisator ved Bipolar? Og evt. Hva er det som gjør at den virker på den måten.?kombinasjon av andre medisiner? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Ja, den virker stemningsstabiliserende ved bipolar lidelse. Hvorfor det er slik vet jeg ikke. Jeg vet bare at undersøkelser viser at det er slik. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 16. april 2009 Forfatter Skrevet 16. april 2009 Ja, den virker stemningsstabiliserende ved bipolar lidelse. Hvorfor det er slik vet jeg ikke. Jeg vet bare at undersøkelser viser at det er slik. Tusen takk for svar! Da ser det ut for at jeg kanskje kan få roet ned både nedstemtheta mi og nærpsykosene mine c",) 0 Siter
Gjest Både og? Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Ja, den virker stemningsstabiliserende ved bipolar lidelse. Hvorfor det er slik vet jeg ikke. Jeg vet bare at undersøkelser viser at det er slik. Er det da ikke litt smør på flesk å gå på både Zyprexa og Lamictal? 0 Siter
Gjest mien Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Er det da ikke litt smør på flesk å gå på både Zyprexa og Lamictal? Lamictal virker også forebyggende. Det er man visst helt sikker på ang AP. 0 Siter
Gjest mien Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Lamictal virker også forebyggende. Det er man visst helt sikker på ang AP. Det er man visst IKKE helt sikker på når det gjelder AP 0 Siter
Psykojenta Skrevet 17. april 2009 Forfatter Skrevet 17. april 2009 Er det da ikke litt smør på flesk å gå på både Zyprexa og Lamictal? Noen har ikke optimal bedring..eller bedring what so ever av Lamictal, men den kan kanskje med hjelp av Zyprexa virke bedre. Jeg går på begge deler nå..og det føles bittelitt bedre.. (går på Litionit & Truxal i tillegg da) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.