Gå til innhold

Trur du jeg har blit frisk?

Anbefalte innlegg

Gjest TrondMS/77

Siden år 2000 har jeg vært psykisk syk,fikk diagnosene Paranoid psykotisk,shizoaffektiv lidelse. For 5 mnd siden skjede det som gjorde at jeg lot være å ta medesin,regnet egentlig med at abstinesene ble for sterke men nei ,fikk et ubehag som gikk over etter en mnd,dette ubehaget var ikke det samme som tidligere når jeg hadde vært uten medesin. Så nå ser jeg for meg en framtid uten noe mere innlegelser psykoser,stemer,manier,depresjoner,nerver osv. Merkelige greier,har du ei forklaring???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327452-trur-du-jeg-har-blit-frisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, dessverre tror ikke du har blitt frisk. Tiden uten medisin er alt for kort til å konkludere.

Men hva med når man har vært uten medisiner i over et år + noen mnd?

Psykologen jeg gikk til sa jeg kom bare til å bli værre om jeg ikke tok medisiner,det har vist seg at jeg aldri har vært så bra som nå?

Har du noen forklaring på det?

Gjest bambeee

Men hva med når man har vært uten medisiner i over et år + noen mnd?

Psykologen jeg gikk til sa jeg kom bare til å bli værre om jeg ikke tok medisiner,det har vist seg at jeg aldri har vært så bra som nå?

Har du noen forklaring på det?

Psykologer kan også ta feil ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...