Gå til innhold

Nhd andre;jeg bare "må"..(positivt)

Anbefalte innlegg

Er klar over avloggingen. Men jeg bare "må" fortelle mine gode hjelpere her inne i over to år, noe utrolig positivt. For nå har jeg spredd så mye negativt her inne, at jeg også vil veie dette gledelige opp mot dette.

Vel. Jeg har "gnåla" så lenge om jeg vil få behandling nå, og ikke minst om jeg vil finne noen jeg tror kan hjelpe meg videre.

Nå er alle mine ønsker oppfylt:

Jeg får behandling hver uke, i første omgang ut året. Jeg slipper å vente lenger (fortsetter bare videre). Jeg får psykiateren som til nå har "vurdert meg" som behandler (han sa rett ut at han ser frem til å samarbeide med meg;). Han jeg har begynt å få god tillit til, og som jeg virkelig tror kan hjelpe meg videre; en "handlingens mann" og som kan gi meg de rette sparka der det trengs. Og; jeg får trolig være med i gruppeterapi.

Endelig kan jeg senke skuldrene for godt. Det mener jeg virkelig. Og selv om jeg nå egentlig hadde logget av fra dol for 3 mndr likevel, så føler jeg ikke lenger behov for å få hjelp her inne. Nå slipper jeg å stå på selv som jeg har gjort. For nå er det altså avklart. Og jeg kan fokusere og konsentrere meg om det jeg skal. Det vil ikke bli noen "kjære mor". Men jeg vet hvor motivert jeg er for dette. Blir mye lettere å ha en å forholde seg til og konsentrere meg utifra det.

Selv om jeg skriver dette så forventer jeg ikke noe svar. Men om jeg får tilbakemelding, så blir jeg kjempeglad. Jeg kommer dog ikke til å respondere.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327467-nhd-andrejeg-bare-m%C3%A5positivt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har sitti på sidelinja på denne banen her lenge!

Du ser endelig ut til å ha "fått vilja di" c",) (nei, ikke i negativ forstand ! ! !)

Bra du får gå til en du har god kontakt med, en som kan rettlede deg der det evt. trengs.. en slags guide i livet. Riktignok må jobben foregå hos deg selv..han kan ikke gjøre den for deg, men han kan være til hjelp for å nå de målene dere har !

Masse lykke til !

*klem* c",)

..at jeg virkelig håper at andre her inne også får den hjelpen de(re) trenger, og at det vil gå de(re) godt i livet. For det er rart hvor mye ansiktsløse mennesker faktisk kan bety for en. Blir så man går og tenker på enkelte.. ihvertfall jeg.. Og her er jo så mange omsorgsfulle og kloke sjeler som har utrolig mye å bidra med til hverandre og andre. Jeg for min del har fått veldig mye verdifullt her på dol og som jeg aldri vil glemme.

Det gjør meg desverre vondt å vite at jeg begynte å bli/var "paranoid" mot andre på slutten her.. for det hadde jeg ingen grunn til. Det beklager jeg, og ber om tilgivelse for. Det er faktisk endel ting som har sunket inn etterpå.. og det tror jeg det vil fortsette med en stund fremover. Jeg er lei for at jeg ikke hørte godt nok etter.. men jeg tar det likevel med meg videre.

Jeg tror ikke at det er så lurt at jeg (ikke engang) leser på forumet på en stund. Har desverre erfart, og skjønt, at det kan føre til masse unødvendig grubling/tenking utover det jeg skal fokusere på i behandlingen, og at fokuset på handling blir mindre pga det.. Og siden jeg nå har fått viljen min ;o) - så har jeg ingen grunn til å bli værende eller lese her heller.. for jeg ønsker oppriktig endring.. og da må jeg nok jobbe hardt og ikke la det skli ut..

Det gjør det forøvrig mye lettere å gå videre og legge ting bak seg når man vet at man er "akseptert" og at ikke alle er sinte på og/eller lei av en (har mye å si for selvtilliten/verdien). Derfor; takk for oppmerksomheten :-)

Jeg nsker mine medbrukere og gode hjelpere her inne all mulig lykke til :-)

Hilsen en som endelig føler roen for første gang.

Gjest drvalley

..at jeg virkelig håper at andre her inne også får den hjelpen de(re) trenger, og at det vil gå de(re) godt i livet. For det er rart hvor mye ansiktsløse mennesker faktisk kan bety for en. Blir så man går og tenker på enkelte.. ihvertfall jeg.. Og her er jo så mange omsorgsfulle og kloke sjeler som har utrolig mye å bidra med til hverandre og andre. Jeg for min del har fått veldig mye verdifullt her på dol og som jeg aldri vil glemme.

Det gjør meg desverre vondt å vite at jeg begynte å bli/var "paranoid" mot andre på slutten her.. for det hadde jeg ingen grunn til. Det beklager jeg, og ber om tilgivelse for. Det er faktisk endel ting som har sunket inn etterpå.. og det tror jeg det vil fortsette med en stund fremover. Jeg er lei for at jeg ikke hørte godt nok etter.. men jeg tar det likevel med meg videre.

Jeg tror ikke at det er så lurt at jeg (ikke engang) leser på forumet på en stund. Har desverre erfart, og skjønt, at det kan føre til masse unødvendig grubling/tenking utover det jeg skal fokusere på i behandlingen, og at fokuset på handling blir mindre pga det.. Og siden jeg nå har fått viljen min ;o) - så har jeg ingen grunn til å bli værende eller lese her heller.. for jeg ønsker oppriktig endring.. og da må jeg nok jobbe hardt og ikke la det skli ut..

Det gjør det forøvrig mye lettere å gå videre og legge ting bak seg når man vet at man er "akseptert" og at ikke alle er sinte på og/eller lei av en (har mye å si for selvtilliten/verdien). Derfor; takk for oppmerksomheten :-)

Nå tror jeg nok er nok!

Gjest er du hypoman nå, eller?

....gjeeeesp...

Annonse

Nå tror jeg nok er nok!

Jeg vil følge opp det..

Jeg syntes bare det var riktig, og fordi jeg følte at det første var egoisitisk.

Men jeg ønsket bare å dele min lettelse og gå videre med gode følelser..

Du/dere slipper uansett å lese mer fra denne kanten fordi jeg har fått "beskjed" fra andre inkl nhd om å logge av, og fordi jeg ikke vil at det skal få konsekvenser for min videre prosess.

Jeg skulle ikke kommentere, men velger å gjøre det på denne av flere grunner.

Gjest Reddix

Jeg vil følge opp det..

Jeg syntes bare det var riktig, og fordi jeg følte at det første var egoisitisk.

Men jeg ønsket bare å dele min lettelse og gå videre med gode følelser..

Du/dere slipper uansett å lese mer fra denne kanten fordi jeg har fått "beskjed" fra andre inkl nhd om å logge av, og fordi jeg ikke vil at det skal få konsekvenser for min videre prosess.

Jeg skulle ikke kommentere, men velger å gjøre det på denne av flere grunner.

Really. Hvorfor er du da inne her å leser i det hele tatt? Skal du slutte så SLUTT da vel.

Jeg vedder bestemora mi på at du kommer til å svare meg nå, og deretter imorgen, og deretter på mandag osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...