Gå til innhold

Vondt i magen

Gjest Håper ikke det er slik:(:(

Anbefalte innlegg

Gjest Håper ikke det er slik:(:(

Så var våren her for fullt og den halvt år gamle kjæresten min som for tiden studerer i Oslo har så godt som sluttet å melde/ringe meg. Han har hatt en tøff vinter og jeg har støttet han og vært tilgjengelig hvert sekund han ville..Nå har ting løst seg og han nyter sol og fint vær...han skriver fremdeles fine ting til meg men ikke på langt nær slik som det har vært. Han har klart å få meg så forferdelig forelsket at det gjør vondt og jeg irriterer meg over at jeg kanskje bare har vært hans sex partner og trøst gjennom en tung vinter, og at han har sagt at han elsker meg, bare vil ha meg, vil at jeg er hundre prosent til å stole på osv...bare for å holde på meg mens han har hatt det tøft.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327480-vondt-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det kan ikke være slik at han fortsatt er glad i deg men at den første forelskelsen har gått litt over og at meldingene derfor ikke er like søte som før? Og så må du også huske på at et forhold skal være gjensidig, slik at han ikke alltid må ta kontakt med deg, men at du også tar kontakt med han? Kan hende du har "glemt" dette litt hvis han har tatt kontakt med deg mye pga problemer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327480-vondt-i-magen/#findComment-2734317
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...