Gjest jententilhan Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Heisann. Jeg er en jente på snart 34 år. Menstruasjonen min er nå 13 dager forsinket. Har mensenmurringer veldig ofte, føler at den skal komme hele tiden, men ingenting skjer. Har ikke noe spesielt ømme bryster, men er veldig øm på brystvortene. Føler at jeg har en del hetetokter også. Siste graviditetstesten jeg tok var på dag 11 etter forventet mens. Den var negativ. Snakket med legekontoret om en eventuell blodprøve, men de mente jeg burde vente i ca 5 dager til, å da ta en ny test. De mente jeg kunne være gravid, men at det ikke slo ut på testene enda pga for lavt hcg. Har hatt ubeskyttet sex, og jeg bruker ikke noe form for prevensjon. Har ikke gått på p-pillen tidligere heller. Menstruasjonen er alltid like punktlig, kan nesten stille klokken etter den. Pleier alltid å ha skikkelig ømme bryster og mensmurring noen dager før mens, men ingenting av dette skjedde denne gang. Mensmurringen kom ikke før etter ca en uke etter forventet mens. men som sagt, ingen mens. Er det noe som helst mulighet for at jeg er gravid til tross negative tester? Husker fra tidligere svangerskap at jeg hadde veldige mensmurringer. Håper på svar:) Hilsen nyskjerrig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327482-13-dager-forsinket-menstruasjon-negative-tester/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.