Gå til innhold

Carpal tunnell symptomer..men ikke vondt.

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste par uker vært nummen i venstre lille- og ringfinger og i håndflaten under lillefingeren, hele tiden. Problemet forverres hvis jeg støtter albuen på et bord eller hvis jeg ligger med hånden under hodet om natten. Det gjør aldri vondt, merker bare nummenheten. Det oppsto pludselig og har ikke forandret seg, og jeg er ikke bekymret for det heller, men det er til tider ganske irriterende. Når jeg trykker på innsiden av albuen får jeg små "støt" opp i de numne områder i hånden. Det gjør ikke vondt i det hele tatt. Jeg tror at nerven er i en klem, men er det noen som vet hvordan man blir noenlunde kvitt det? Akupunktur, eller? Skal jo ta det med fastlegen men jeg tviler på han kan gjøre så mye med det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327504-carpal-tunnell-symptomermen-ikke-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at jeg ble operert i venstre skulder januar i fjor, en acromiumreskeskjon med veldig tilfresstillende resultat. Jeg har ikke skulder- eller nakkesmerter ellers, men merker at det er nerven på innsiden av armen som gir problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...