Gjest rosinen i dadleskogen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg er så utrolig lei av å være ensom hele mitt liv. Jeg ble skilt for åtte siden, og har nå to voksne døtre som er flyttet hjemmefra. jeg var gift i over tyve år og var ensom store deler av den tiden. Jeg er også ensom nå, men finner ingen som jeg holder på. Har følelsen av å være den styggeste kvinnen av alle kvinner............ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327508-jeg-orker-ikke-%C3%A5-v%C3%A6re-alene-hele-tiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Først og fremst må du slutte å kalle deg selv negative ting! Jeg er ikke guds gave til mennene, på ingen måte. Men jeg ser da mennesker rundt meg som det står _mye_ værre til med enn meg, som HAR kjæreste/mann/kvinne! Så da overbeviser jeg meg selv alltid om at; når H*N kan få seg kjæreste, så er der helt garantert en til meg også! Det høres ut som om du har for mye tid til å tenke, og surrer deg ned i en negativ spiral. Du må fortelle deg selv at du er god nok! Meld deg på et kurs, begynn i det små, med noe du mestrer ganske bra fra før. Dette vil du få glede og overskudd av. Så tar du det derfra, meld deg på et til, og lær deg noe nytt! Det er supergøy! Gå på selvutviklingskurs, og kjenn deg selv vokse på utfordringer og innsikt! Når du er trygg på at du er god nok som du er, og du kan se deg i speilet hver morgen med glimt i øyet og være fornøyd med deg selv for den du er, så har du et meget godt utgangspunkt! Og når du har flere å spille på (bekjente/venner, et sosialt nettverk utenom familien), så kan det plutselig hende du møter noen som du liker, pga felles interesser. Som trygg på deg selv og med mange interesser er du plutselig mer attraktiv. Når du utstråler trygghet, vil du tiltrekke deg mennesker, fordi du er interessant. Finn frem kursoversikten der du bor, og hopp i det! Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327508-jeg-orker-ikke-%C3%A5-v%C3%A6re-alene-hele-tiden/#findComment-2734554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.