Gjest Dallas-Cowboy Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hei dere damer.. Jeg ønsker å få tilbakemeldinger på hvordan en profil bør se ut slik at jeg får "respons" med profilen jeg legger ut. Jeg har prøvd mange ganger å legge ut en profil med bilde osv.. men får ikke respons. Når jeg har lagt ut en profil, er den ikke overdrivende,sexfiksert eller obskøn. Bildet i den har vært helt vanlig. En ting jeg oxo lurer på.. Under her er ett eks på annonse en kvinne har skrevet... Hvis jeg hadde skrevet den på denne måten, hadde jeg ikke fått noe svar fordi den er som den er ord messig. Men denne kvinnes profil, får hun mange svar både fra kvinner og menn.. Les under: Jeg er en kvinne på 36 år som bor i Oslo (sentrum/vest) og som søker en flott mann for felles hygge. Jeg søker deg som av opprinnelse er mulatt, afro-amerikansk eller afrikansk. Jeg ber om at dersom du ikke har den etniske opprinnelse jeg søker at du respekterer mine krav og ikke tar kontakt. Jeg vil være så ærlig å si at utseende betyr en del, og må innrømme at jeg er særdeles svak for høye menn. I tillegg synes jeg det er flott dersom du er trygg på deg selv og din egen seksualitet, men at du finner balansen mellom å ta ledelsen og respektere mine ønsker. Utseendemessig så tør jeg påstå at jeg er over gjennomsnittlig; muligens 7-8 på en skala fra 1 -10. Jeg har lys blondt langt hår, er 160 cm høy og figuren min er normal/formfull. Jeg trives godt med mine kvinnelige former som jeg holder i form med trening 2-3 ganger i uken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 ''men får ikke respons.'' Hvorfor legger du innlegget på "seksualitet"? Jeg snakket med en singel mann i dag. Han sa at en dame får 100-200 henvendelser på sine profiler i løpet av kort tid. En mann er heldig hvis han får ett svar i uka. Det er visstnok en kolossal overrepeentasjon av single mannfolk ift single kvinnfolk. Det tyder på at det finnes veldig mange desperate menn der ute, og kanskje ikke fullt så mange desperate kvinner. ;-) For å bli kjent med kvinnfolk; kjøp en liten hund du kan lufte, og kall den sjokolade, eller Chanel ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallas-Cowboy Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1240068394' post='4134203] ''men får ikke respons.'' Hvorfor legger du innlegget på "seksualitet"? Jeg snakket med en singel mann i dag. Han sa at en dame får 100-200 henvendelser på sine profiler i løpet av kort tid. En mann er heldig hvis han får ett svar i uka. Det er visstnok en kolossal overrepeentasjon av single mannfolk ift single kvinnfolk. Det tyder på at det finnes veldig mange desperate menn der ute, og kanskje ikke fullt så mange desperate kvinner. ;-) For å bli kjent med kvinnfolk; kjøp en liten hund du kan lufte, og kall den sjokolade, eller Chanel ;-) .. så spydig du var da i måten du besvarte meg på Lotte... Samma det hvor jeg legger denne tråde hen da.. En ting til.. ser du på meg som desperat når jeg legger ut en profil?? Da mener du vel at det er ganske mange desperate single kvinner også da.. Se bare på Match og de andre singel treff stedene.. der er det jo flest kvinner.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 .. så spydig du var da i måten du besvarte meg på Lotte... Samma det hvor jeg legger denne tråde hen da.. En ting til.. ser du på meg som desperat når jeg legger ut en profil?? Da mener du vel at det er ganske mange desperate single kvinner også da.. Se bare på Match og de andre singel treff stedene.. der er det jo flest kvinner.. Hårsår du da! *s* Innbydende; jeg hadde skippa profilen om det lyste "jeg vil ha sex". Eksempelteksten var ikke noe som ville appelert til meg. Jeg ser nok på slikt som en tanke desperat ja, særlig når du legger innlegget på seksualitet. Jeg hadde lest det med en annen undertone, om det lå på åpent forum. Hva er hensikten da? Sex, eller å finne en livsledsager? For ordens skyld; jeg har aldri vært på noen sjekke-nettside, fordi jeg pr nå er sjekket opp ;-) Hvilken side er du på? Må kanskje se hvordan profilene ser ut... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 For meg er dette en sexannonse hvor du søker sexpartner og ikke en mann for ett forhold. Så hvis det er sex du søker så bør dette funke bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734516 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallas-Cowboy Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1240072097' post='4134222] Hårsår du da! *s* Innbydende; jeg hadde skippa profilen om det lyste "jeg vil ha sex". Eksempelteksten var ikke noe som ville appelert til meg. Jeg ser nok på slikt som en tanke desperat ja, særlig når du legger innlegget på seksualitet. Jeg hadde lest det med en annen undertone, om det lå på åpent forum. Hva er hensikten da? Sex, eller å finne en livsledsager? For ordens skyld; jeg har aldri vært på noen sjekke-nettside, fordi jeg pr nå er sjekket opp ;-) Hvilken side er du på? Må kanskje se hvordan profilene ser ut... Lotte: Jeg puttet denne tråden under sexualitet fordi jeg er ute etter sex.. ikke en kjæreste.. En annen ting, Siden du er så heldig å blitt sjekka opp.. da har du jo fått deg en partner.. det er lettere for dere kvinner å få seg en partner.. enn omvendt. Kvinner sjekker ikke.. iallefall ikke så mye som det menn gjør. Nå har jeg jo møtt noen meget spesielle kvinner opp igjennom tiden.. de som bare leker,, de som bare er ei narre mus... Hvordan skal en mann reagere da når kvinner klyper meg i ræva.. stryker meg i skrittet.. sender meg sexfiksert tex.. osv.. dette er kvinner jeg jobber med på jobb.. Og når jeg først gir hint om at jeg er interessert.. da kutter de bare brått av.. Det eksemplet jeg la ved, der denne kvinnen søkte etter menn.. det jeg mente med eksemplet var at hvis jeg hadde skrevet en slik tex med denne type "undertone".. da hadde jeg ikke fått noen respons. For meg virker det slik at når kvinner skriver slike profiler.. da får de napp med en jævla gang... Så derfor Lotte.. Hvordan bør en mannlig profil se ut da...?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallas-Cowboy Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 For meg er dette en sexannonse hvor du søker sexpartner og ikke en mann for ett forhold. Så hvis det er sex du søker så bør dette funke bra. mrxx: Jeg puttet denne tråden under sexualitet fordi jeg er ute etter sex.. ikke en kjæreste.. En annen ting, Siden kvinner er så heldig å blitt sjekka opp.. da har de jo fått deg en partner.. det er lettere for kvinner å få seg en partner.. enn omvendt. Kvinner sjekker ikke.. iallefall ikke så mye som det menn gjør. Nå har jeg jo møtt noen meget spesielle kvinner opp igjennom tiden.. de som bare leker,, de som bare er ei narre mus... Hvordan skal en mann reagere da når kvinner klyper meg i ræva.. stryker meg i skrittet.. sender meg sexfiksert tex.. osv.. dette er kvinner jeg jobber med på jobb.. Og når jeg først gir hint om at jeg er interessert.. da kutter de bare brått av.. Det eksemplet jeg la ved, der denne kvinnen søkte etter menn.. det jeg mente med eksemplet var at hvis jeg hadde skrevet en slik tex med denne type "undertone".. da hadde jeg ikke fått noen respons. For meg virker det slik at når kvinner skriver slike profiler.. da får de napp med en jævla gang... Så derfor mrxx.. Hvordan bør en mannlig profil se ut da...?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg har erfaring Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Lotte: Jeg puttet denne tråden under sexualitet fordi jeg er ute etter sex.. ikke en kjæreste.. En annen ting, Siden du er så heldig å blitt sjekka opp.. da har du jo fått deg en partner.. det er lettere for dere kvinner å få seg en partner.. enn omvendt. Kvinner sjekker ikke.. iallefall ikke så mye som det menn gjør. Nå har jeg jo møtt noen meget spesielle kvinner opp igjennom tiden.. de som bare leker,, de som bare er ei narre mus... Hvordan skal en mann reagere da når kvinner klyper meg i ræva.. stryker meg i skrittet.. sender meg sexfiksert tex.. osv.. dette er kvinner jeg jobber med på jobb.. Og når jeg først gir hint om at jeg er interessert.. da kutter de bare brått av.. Det eksemplet jeg la ved, der denne kvinnen søkte etter menn.. det jeg mente med eksemplet var at hvis jeg hadde skrevet en slik tex med denne type "undertone".. da hadde jeg ikke fått noen respons. For meg virker det slik at når kvinner skriver slike profiler.. da får de napp med en jævla gang... Så derfor Lotte.. Hvordan bør en mannlig profil se ut da...?? Jeg har slik profil og jeg hopper over alle som det lyser av at de vil bare ha sex. Og ja det er sant at når det kommer en ny profil så hagler det med respons de første dagene hos damer i hvert fall. Etterhvert så slutter det og da er det ikke store forskjellen. Jeg leser igjennom profilen og ser etter om det er samme interesser og livssituasjon. det går ikke an å lete bare etter sex og ikke kunne snakke sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Lotte: Jeg puttet denne tråden under sexualitet fordi jeg er ute etter sex.. ikke en kjæreste.. En annen ting, Siden du er så heldig å blitt sjekka opp.. da har du jo fått deg en partner.. det er lettere for dere kvinner å få seg en partner.. enn omvendt. Kvinner sjekker ikke.. iallefall ikke så mye som det menn gjør. Nå har jeg jo møtt noen meget spesielle kvinner opp igjennom tiden.. de som bare leker,, de som bare er ei narre mus... Hvordan skal en mann reagere da når kvinner klyper meg i ræva.. stryker meg i skrittet.. sender meg sexfiksert tex.. osv.. dette er kvinner jeg jobber med på jobb.. Og når jeg først gir hint om at jeg er interessert.. da kutter de bare brått av.. Det eksemplet jeg la ved, der denne kvinnen søkte etter menn.. det jeg mente med eksemplet var at hvis jeg hadde skrevet en slik tex med denne type "undertone".. da hadde jeg ikke fått noen respons. For meg virker det slik at når kvinner skriver slike profiler.. da får de napp med en jævla gang... Så derfor Lotte.. Hvordan bør en mannlig profil se ut da...?? Ja, da kan jeg bare gjenta: dette er desperat, ja. Du er sikkert så despo at du innbyr til at klåfinga luremus kan leke med deg. Lurer litt på hvilke signaler du egentlig sender ut? Litt som Fez i That 70's Show, og George Costanza i Friends? ;-p ''Hvordan bør en mannlig profil se ut da...??'' Hva vet jeg?! Eksempel: Jeg vil ha sex! Send en mail om du er interessert :-) Da kaller du en spade for en spade, og treffer forhåpentligvis likesinnede. Lykke til! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 mrxx: Jeg puttet denne tråden under sexualitet fordi jeg er ute etter sex.. ikke en kjæreste.. En annen ting, Siden kvinner er så heldig å blitt sjekka opp.. da har de jo fått deg en partner.. det er lettere for kvinner å få seg en partner.. enn omvendt. Kvinner sjekker ikke.. iallefall ikke så mye som det menn gjør. Nå har jeg jo møtt noen meget spesielle kvinner opp igjennom tiden.. de som bare leker,, de som bare er ei narre mus... Hvordan skal en mann reagere da når kvinner klyper meg i ræva.. stryker meg i skrittet.. sender meg sexfiksert tex.. osv.. dette er kvinner jeg jobber med på jobb.. Og når jeg først gir hint om at jeg er interessert.. da kutter de bare brått av.. Det eksemplet jeg la ved, der denne kvinnen søkte etter menn.. det jeg mente med eksemplet var at hvis jeg hadde skrevet en slik tex med denne type "undertone".. da hadde jeg ikke fått noen respons. For meg virker det slik at når kvinner skriver slike profiler.. da får de napp med en jævla gang... Så derfor mrxx.. Hvordan bør en mannlig profil se ut da...?? Jeg tror ikke at det er mulig å skrive en så god annonse at det gir svar fra kvinner hvis du søker etter kun sex. Jeg tror de vil sky dette som pesten, selv om de skulle være ute etter sex selv. Hvis de er ute etter ett uforpliktende forhold så annonserer de selv og ikke svarer på menns annonser. Da har de mer strying på hvem de vil svare. Jeg tror heller det er bedre å chatte og bruke litt tid på kvinnene før sex blir ett tema. Kvinner skal du nærme deg forsiktig og ikke for brått, da blir de også med på litt av hvert:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg har erfaring Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg tror ikke at det er mulig å skrive en så god annonse at det gir svar fra kvinner hvis du søker etter kun sex. Jeg tror de vil sky dette som pesten, selv om de skulle være ute etter sex selv. Hvis de er ute etter ett uforpliktende forhold så annonserer de selv og ikke svarer på menns annonser. Da har de mer strying på hvem de vil svare. Jeg tror heller det er bedre å chatte og bruke litt tid på kvinnene før sex blir ett tema. Kvinner skal du nærme deg forsiktig og ikke for brått, da blir de også med på litt av hvert:-) Alle er mer eller mindre ute etter sex, men menn som bare er ute etter det er ikke til å holde ut. Jeg vil kunne snakke med en mann også. Jeg er ikke ute etter samboer eller ektemann, men menn som bare vil stikke innom for sex kan lete andre steder. Menn har problemer med å forstå kvinners sexualitet. De kan aldri forstå at den er ikke så primitiv som deres. Vi trenger kos, prat, ømhet, nærhet også. Jeg er aldri så ensom som etter sex hvor dette har manglet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyer Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Lotte: Jeg puttet denne tråden under sexualitet fordi jeg er ute etter sex.. ikke en kjæreste.. En annen ting, Siden du er så heldig å blitt sjekka opp.. da har du jo fått deg en partner.. det er lettere for dere kvinner å få seg en partner.. enn omvendt. Kvinner sjekker ikke.. iallefall ikke så mye som det menn gjør. Nå har jeg jo møtt noen meget spesielle kvinner opp igjennom tiden.. de som bare leker,, de som bare er ei narre mus... Hvordan skal en mann reagere da når kvinner klyper meg i ræva.. stryker meg i skrittet.. sender meg sexfiksert tex.. osv.. dette er kvinner jeg jobber med på jobb.. Og når jeg først gir hint om at jeg er interessert.. da kutter de bare brått av.. Det eksemplet jeg la ved, der denne kvinnen søkte etter menn.. det jeg mente med eksemplet var at hvis jeg hadde skrevet en slik tex med denne type "undertone".. da hadde jeg ikke fått noen respons. For meg virker det slik at når kvinner skriver slike profiler.. da får de napp med en jævla gang... Så derfor Lotte.. Hvordan bør en mannlig profil se ut da...?? Hvis du skal få respons på en annonse så må den være interressant. Du sier at du egentlig ikke vil ha et forhold, men bare er ute etter sex, men det tør du ikke si i annonsen? Antagelig er annonsen din gørrkjedelig og intetsigende (evt veldig lett å gjennomskue), og da får du ikke respons... Så enten må du være ærlig, og da passer kanskje annonsen ikke så godt inn på det nettstedet du er, ellers må du være flinkere til å lyve og å gjøre deg interressant, og det er, hvis du i det hele tatt klarer det, veldig dårlig gjort... Jeg foreslår at du gir opp hele prosjektet.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Alle er mer eller mindre ute etter sex, men menn som bare er ute etter det er ikke til å holde ut. Jeg vil kunne snakke med en mann også. Jeg er ikke ute etter samboer eller ektemann, men menn som bare vil stikke innom for sex kan lete andre steder. Menn har problemer med å forstå kvinners sexualitet. De kan aldri forstå at den er ikke så primitiv som deres. Vi trenger kos, prat, ømhet, nærhet også. Jeg er aldri så ensom som etter sex hvor dette har manglet. Det er akkurat det jeg prøver å si til trådstarter, du sa det så mye bedre:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvis du skal få respons på en annonse så må den være interressant. Du sier at du egentlig ikke vil ha et forhold, men bare er ute etter sex, men det tør du ikke si i annonsen? Antagelig er annonsen din gørrkjedelig og intetsigende (evt veldig lett å gjennomskue), og da får du ikke respons... Så enten må du være ærlig, og da passer kanskje annonsen ikke så godt inn på det nettstedet du er, ellers må du være flinkere til å lyve og å gjøre deg interressant, og det er, hvis du i det hele tatt klarer det, veldig dårlig gjort... Jeg foreslår at du gir opp hele prosjektet.... Sitat: "Jeg foreslår at du gir opp hele prosjektet." Hvem gidder å reflektere over en profil fra en mann som bare vil ha sex? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hvis du er ute etter en sexpartner bør du ta en titt på 6lek.com eller lignende sider, istedet for sider der man leter etter en livspartner. Jeg er elendig på å skrive profiltekster selv, men det som gjør meg interessert er humor! Profiler med beskrivelse av hvor sexy man er, hopper jeg glatt over. (...cm høy, ... kg, trener og ser svært bra ut, etc). Men nå er ikke jeg så utseendefiksert heller, da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2734836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du er vel tilfeldigvis ikke den personen som har problemer med å skaffe seg kjæreste, som jenter vil være venner med som nylig også postet her under et annet navn? Tror det meste er sagt, men hvis du er villig til å spille et litt skittent spill, og har samvittighet nok kan du jo legge ut en attraktiv profil som jenter tenner på (som IKKE nevner sex). Du treffer da en jente i ny og ne, dersom du er attraktiv og sjarmerende.... På ett eller stadie vil du kunne nevne at du ikke er på utkikk etter noe forpliktende, men er "åpen" dersom det rette skulle dukke opp. Det er sikkert ikke helt usant heller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2735152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallas-Cowboy Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du er vel tilfeldigvis ikke den personen som har problemer med å skaffe seg kjæreste, som jenter vil være venner med som nylig også postet her under et annet navn? Tror det meste er sagt, men hvis du er villig til å spille et litt skittent spill, og har samvittighet nok kan du jo legge ut en attraktiv profil som jenter tenner på (som IKKE nevner sex). Du treffer da en jente i ny og ne, dersom du er attraktiv og sjarmerende.... På ett eller stadie vil du kunne nevne at du ikke er på utkikk etter noe forpliktende, men er "åpen" dersom det rette skulle dukke opp. Det er sikkert ikke helt usant heller? gb : Nei, jeg er ny her.. men takk for svaret. Når jeg spurte om råd her, var det ett ønske om at noen kunne skrive ett ekp med ord. Hva skriver man om i en profil da.. I min tråd her ga jeg ett eksp på hvordan en kvinne hadde skrevet sin.. Hadde jeg skrevet den slik, hadde ikke kvinner brydd seg om å svare. Det virker som at det er to forskjellige "uskrevne regler" når man skriver profiler... ett for kvinner.. og ett for menn.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2735214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du svømmer oppover elva, mot strømmen, med åpen munn og gummistøvler...... Du tror vel ikke egentlig at noen vil møte deg for sex, når de møter deg for første gang, basert på profilen din? Tror du desverre blir nødt til å bli Homse (hørt at det er litt mer lettsluppent i den campen, men mulig jeg er feilinformert).... Evt. kan du betale for deg :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2735535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Tror de fleste jenter vil sette pris på mindre fokus på utseende i profilen. Uansett formål og kjønn ville jeg aldri ønsket å kontakte en som skriver slik som profilen du refererer fra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2735542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallas-Cowboy Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du svømmer oppover elva, mot strømmen, med åpen munn og gummistøvler...... Du tror vel ikke egentlig at noen vil møte deg for sex, når de møter deg for første gang, basert på profilen din? Tror du desverre blir nødt til å bli Homse (hørt at det er litt mer lettsluppent i den campen, men mulig jeg er feilinformert).... Evt. kan du betale for deg :-) Gb, Din DUST... du har ikke skjønt "pointet" med det jeg har skrevet.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327528-hvordan-skriver-man-en-innbydende-profil/#findComment-2735546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.