Gå til innhold

Hvordan skriver man en innbydende profil??

Anbefalte innlegg

Gjest jeg har erfaring

Elextra: spå du mener at du ikke ser på en manns utseende?? Du har ingen preferanser når det gjelder utseende..? Så da kan en mann for deg være feit.. hårete.. kvisete.. utlending.. he he. :)

Jeg hadde en kjæreste for noen år siden som var nok det du ville ha kalt feit, hårete utlending. Han er den beste elskeren jeg noensinne har hatt. Har ikke møtt noen siden som har den samme sexuelle utstrålingen eller så sjarmerende smil.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• glennb

5

• Lotte :o)

4

• mrxx

3

• Skyer

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

Skjønner at du ikke innehar egenskapene som trengs for å lykkes, da kunne du lett skrevet den selv. Dessverre for deg, er det sånn, at selv om du får noen til å lage den mest perfekte profilen til deg, så hjelper det ikke, for du avslører deg ved første tastetrykk :)

''Dessverre for deg, er det sånn, at selv om du får noen til å lage den mest perfekte profilen til deg, så hjelper det ikke, for du avslører deg ved første tastetrykk :)''

Så sant, så sant. Dallas-Cowboy evner ikke å stå frem som sympatisk.

Gjest Ulvinnen

MYE Piss du kommer med.. Jeg liker ikke att to lag spiller heller.. he he, du har jo ikke forstått tråden i det jeg har skrevet heller.. Men jeg føkker i det.

Mye piss??

Hvorfor ber du om hjelp når du ikke vil høre svaret?

gb ga deg et svært godt svar. En slik profil som den han beskriver, ville hjort meg nysgjerrig, og gitt meg lyst til å bli bedre kjent med vedkommende.

Men jeg er redd jeg ville blitt raskt skuffet, etter å ha vekslet noen mailer med deg og opplevd den virkelige holdningen din.

Elextra: spå du mener at du ikke ser på en manns utseende?? Du har ingen preferanser når det gjelder utseende..? Så da kan en mann for deg være feit.. hårete.. kvisete.. utlending.. he he. :)

Utseende er ikke så viktig ..utstråling er langt viktigere. Hvis man har det rette glimtet i øyet, intelligens og evne til å by på seg selv, så er det langt mer interressant enn et fint utseende. Selvfølgelig har man preferanser, men det handler ikke om at de er kjekke.

Gjest våryyyr

Tror dessverre ikke det spiller noen rolle hva slags profil du snekrer sammen. Etter ca 1 minutt med chatting vil det skinne urovekkende klart igjennom hva slags usympatisk, selvhøytidelig, ufyselig dust du er.

Det fins de som bør forbli single og du er åpenbart en av dem.

MYE Piss du kommer med.. Jeg liker ikke att to lag spiller heller.. he he, du har jo ikke forstått tråden i det jeg har skrevet heller.. Men jeg føkker i det.

Du innser at du snakker/skriver som en rimelig umoden 17-åring? Jeg tror muligens dette har noe med problemet ditt å gjøre.

Annonse

Gjest Elextra

Sitat: "Jeg foreslår at du gir opp hele prosjektet."

Hvem gidder å reflektere over en profil fra en mann som bare vil ha sex?

''Hvem gidder å reflektere over en profil fra en mann som bare vil ha sex?''

Tror det er mange kvinner som i perioder kun kan være ute etter sex også. Men de liker ofte å kamuflere det litt, og uansett "formål" ønsker de en litt interessant partner.

Gjest Moden dame som liker sex og har selvtillit

Jeg ser ikke noe galt i at en mann formulerer seg som i annonsen din når han skal skrive etter en ren sexpartner.

At du eller andre menn får veldig færre svar er vel helt enkelt som noen skriver her inne at det er svært, svært mange av dere å velge mellom

Du har glefset i øst og vest i denne tråden, selv om jeg kan se opptil flere tips og eksempler på hvordan du kunne formet en annonse, hva som er viktig å skrive og utelate osv. Dette velger du å ikke ta til deg men heller spy eder og galle til de som prøver å hjelpe. Det gjør du dumt i for det er mange bra tips du har fått.

Jenter tuller med deg men vil ikke mer når du viser interesse. Vanskelig å si hvorfor...jeg kjenner jo ikke deg eller situasjonen eller jentene så jeg kan bare lage meg et indre bilde av hvorfor basert på denne tråden her. Og det bildet viser meg en mann som kanskje meget mulig er litt snaskens å se på - og det er derfor damene flørter med deg - men som er så uspiselig i personligheten at de ikke ønsker mer kontakt enn den "trygge" flørten på kontoret.

Du bør nok først og fremst jobbe litt med attityden din, personligheten. Det hjelper virkelig ikke om du ser bra ut, de aller, aller fleste flotte kvinner i tyve, tredveårene (skjønte at du ikke ville ha modne kvinner med småforfallen kropp...de over 30 det da kanskje??) ønsker en partner - i eller utenfor sengen som har en spiselig personlighet. Uspiselig personlighet pleier ikke å komme langt, om du så har et vaskebrett uten sidestykke og en pikk som klasker deg i knærne.

Gjest høstløv

''Hvem gidder å reflektere over en profil fra en mann som bare vil ha sex?''

Tror det er mange kvinner som i perioder kun kan være ute etter sex også. Men de liker ofte å kamuflere det litt, og uansett "formål" ønsker de en litt interessant partner.

Akkurat.

Gjest Klaudia

Jeg ser ikke noe galt i at en mann formulerer seg som i annonsen din når han skal skrive etter en ren sexpartner.

At du eller andre menn får veldig færre svar er vel helt enkelt som noen skriver her inne at det er svært, svært mange av dere å velge mellom

Du har glefset i øst og vest i denne tråden, selv om jeg kan se opptil flere tips og eksempler på hvordan du kunne formet en annonse, hva som er viktig å skrive og utelate osv. Dette velger du å ikke ta til deg men heller spy eder og galle til de som prøver å hjelpe. Det gjør du dumt i for det er mange bra tips du har fått.

Jenter tuller med deg men vil ikke mer når du viser interesse. Vanskelig å si hvorfor...jeg kjenner jo ikke deg eller situasjonen eller jentene så jeg kan bare lage meg et indre bilde av hvorfor basert på denne tråden her. Og det bildet viser meg en mann som kanskje meget mulig er litt snaskens å se på - og det er derfor damene flørter med deg - men som er så uspiselig i personligheten at de ikke ønsker mer kontakt enn den "trygge" flørten på kontoret.

Du bør nok først og fremst jobbe litt med attityden din, personligheten. Det hjelper virkelig ikke om du ser bra ut, de aller, aller fleste flotte kvinner i tyve, tredveårene (skjønte at du ikke ville ha modne kvinner med småforfallen kropp...de over 30 det da kanskje??) ønsker en partner - i eller utenfor sengen som har en spiselig personlighet. Uspiselig personlighet pleier ikke å komme langt, om du så har et vaskebrett uten sidestykke og en pikk som klasker deg i knærne.

Bra svar!

Gjest Trist men sant..

Grunnen til at kvinner får flere svar enn menn på slike annonser, skyldes i stor grad at likestillingen mellom kjønnen desverre har lang vei igjen på dette området. Kvinner blir faktisk fortsatt stemplet som "billige, tøsete, lette på tråden osv dersom de har seg med mange og bare er ute etter sex..

Dermed blir det også uballanse på sjekkemarkede på dette omådet.

Vi har lang vei å gå før vi finner "den kvinnelige casanova"

Den dagen det skjer, vil det kanskje også utjevne seg i kontaktannonsene og det vil kanskje etterhvert være like mange damer som menn som legger ut annonser der de bare er ute etter sex.

De damene som gjør det i dag er enten horer og er de ikke det, blir de ihvertfall stemplet som det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...