Gjest litt bekymret for dette ja Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg er en kvinne på 23 år som lurer på om jeg kan ha endometriose. Tidligere når jeg har vært sammen med gutter har jeg aldri greid å gjennomføre er normalt samleie uten store smerter. Og jeg har prøvd en del ganger... Er nå i forholkd med en jente og denne delen har jo derfor blitt lettere,men lurer fortsatt på om det kunne vært lurt å undersøke nærmere dette med endometriosen, i tilfelle komplikasjoner hvis den forblir ubehandlet? Har ofte opplevd intense smerter langt inne i underlivet,eller nesten som om det er bak mot tarmene, etter orgasme....har fått høre at dette må være cyster som sprekker,og at det kan være endometriose!?og under mensen har jeg alltid veldig vondt,spesielt i underlivet. Er redd for å gå til gynekolog,føler det kommer til å gjøre vondt,jeg får ikke en gang brukt tampong.. Muligheten er der jo for at samleie ikke har funket fordi jeg ikke har vært "klar" for samleie med gutter,men tviler på at dette kan være eneste årsak,ettersom smertene noen ganger har vært så store.... har lest på smptomer på endometriose og kjenner meg igjen på flere,bør jeg gå videre med dette? Kan noe gjøres? Takk for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327542-endometriose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.