Gå til innhold

This room is blue...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Keiser Julius

Gjorde du ikke? Bare så det er sagt: Hun dør til slutt. Og Mr.Gere er verdens mest sexy mann -uansett :-) Så det er mulig jeg lar meg fange litt av den biten :-)

Jeg lot meg fange da jeg så den på nytt. Er mange år siden jeg så den filmen. Hadde glemt at hun døde. Veldig trist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327548-this-room-is-blue/#findComment-2734726
Del på andre sider

Annonse

Gjest På søken etter kjærligheten.

De sier jeg er en som flyr, en fri sjel, en bohem. En sommerfugl. Sier de. De ser i blikket at jeg ikke kan være der helt og fullt. De blir glade i meg. Jeg fikk en mann til å gråte, han var så glad i meg. Sangen han ga meg som farvel, i det han gråt var fantastisk, og trist.

Jeg er visst det, en sommerfugl, som aldri finner ro, som aldri finner det jeg vil ha. Og mennene blir i livet mitt. Han gråt, en voksen mann, gråt, i det han fortalte meg hvor glad han var i meg, gråt i det jeg fortalte hvor mye han har betydd for meg, hvor mye han har gitt meg.

Jeg er "made for him", men i øynene mine, ser han at jeg tilhører en annen. Sa kjærlighetssangen han ga meg.

Så i kveld, har jeg drukket meg sanseløst full. Danset og blitt sjekket opp, og nå er jeg hjemme. Så møter denne sangen meg.

Ja, jeg kan ikke bli full nok til å få ham ut av hodet mitt. En jeg møtte på min vei, en sjel så lik min. Men det var ikke der. Kan jeg føle det? Eller er det som de sier, at jeg er en sommerfugl, en fri sjel, som flyr?

Inni meg tenker jeg at jeg vil ha et vanlig liv, men jeg er som jeg er.

Det fineste jeg har opplevd, var denne vakre vakre snille mannen. Som gråt. Gråt fordi vi skal skilles av, og ikke treffes igjen. Gråt fordi han var glad i meg.

Og i kveld, drakk jeg meg sanseløst full.

Han vil for alltid bli i mitt hjerte. Noen kan bli glad i meg. Jeg har vært så viktig.

Han har satt spor, for alltid har han endret meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327548-this-room-is-blue/#findComment-2734736
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...