Gå til innhold

Jeg ble fortalt jeg var selvsentrert

Anbefalte innlegg

Gjest Dette lurer jeg på

''Jeg ser at de fleste her inne har forstått innlegget ditt slik at du fortalte damen på bussholdeplassen at du tenkte veldig på hva hun tenkte om deg. Jeg personlig leste innlegget ditt slik at du fortalte gruppen at du tenkte veldig på hva damen tenkte om deg. Derfor blir jeg veldig nysgjerrig, og lurer på hva som egentlig var tilfellet?''

Det er helt riktig. Jeg fortalte gruppen det og ikke henne til henne som passerte meg på busstoppet.

Det jeg reagerte på var at hun ikke svarte meg når jeg spurte "hva mente du med det?". Det ble helt tyst i gruppen, og jeg spurte ikke flere ganger før andre begynte å prate om noe annet. Da 1. etg. og 2. etg. hadde fellesmøte dagen etter på fredagen spurte jeg igjen, og det ble helt tyst igjen. Jeg ble irritert fordi jeg hadde tenkt voldsomt på dette og ville ha svar før vi tok helg. Da hun sa det var det negativt ladet, slik oppfattet jeg det iallefall.

Hun sa med en setning "Du er selvsentrert". Ble irritert på at ikke hun kunne utdype det og at jeg kunne forklare mer hvordan jeg har det når jeg har sosial fobi og unnvikende p. f. Jeg er kanskje selvsentrert, men det er pga. angst, ikke fordi jeg er selvgod, som jeg følte hun mente jeg var.

'' Hun sa med en setning "Du er selvsentrert". Ble irritert på at ikke hun kunne utdype det og at jeg kunne forklare mer hvordan jeg har det når jeg har sosial fobi og unnvikende p. f. Jeg er kanskje selvsentrert, men det er pga. angst, ikke fordi jeg er selvgod, som jeg følte hun mente jeg var. ''

Skjønner din reaksjon på akkurat dette godt. Men nå har vel jeg også unnvikende pf, så dt er kanskje derfor. Hehe. Det burde være mulig å gi et utdypende svar når du spør om det.

Fortsetter under...

Gjest Joilet

'' Hun sa med en setning "Du er selvsentrert". Ble irritert på at ikke hun kunne utdype det og at jeg kunne forklare mer hvordan jeg har det når jeg har sosial fobi og unnvikende p. f. Jeg er kanskje selvsentrert, men det er pga. angst, ikke fordi jeg er selvgod, som jeg følte hun mente jeg var. ''

Skjønner din reaksjon på akkurat dette godt. Men nå har vel jeg også unnvikende pf, så dt er kanskje derfor. Hehe. Det burde være mulig å gi et utdypende svar når du spør om det.

Takk for at du forstår. Psykiateren i gruppen kunne iallefall ha forsøkt å utdype det før det kom så langt at jeg ble sinna når jeg møtte en mur av taushet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...