Gjest Elextra Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 nei det var ikke sånn jeg mente det.... Der er godt å høre hva andre syns ol.. mye av det de skriver har jeg jo selfølgelig hatt i tankene. Håper det ordner seg for dere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327558-hva-gj%C3%B8r-man/page/2/#findComment-2735548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nars? Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du høres ut som et barn. Du er særdeles oppmerksomhets- og beundringskrevende. La henne få tid til å bli frisk uten å måtte ha deg i sentrum for oppmerksomheten hel tiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327558-hva-gj%C3%B8r-man/page/2/#findComment-2735549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 forkjølelse som gikk over til Bihulebetennelse. hun sier at hun er tappet for energi, noe jeg forstår godt, men syns det er rart at hun ikke viser litt mere intresse for meg. noe som jeg tenker på er at hun kanskje har fått en depresjon, kan nesten virke sånn men jeg er ikke sikker. Er jo glad i henne. jeg trenger jo selv å føle at jeg blir satt pris på. Er ikke enkelt dette her, spesielt når hun sier at jeg skal være der men ikke viser det! er ganske så frustreranes... Jeg har nylig lagt bak meg "verdens lengste forkjølelse" og jeg må si at jeg sjelden har vært så tappet for krefter av noe som "bare" er forkjølelse! Så at man kan være skikkelig satt ut av det, har jeg absolutt ingen problemer med å skjønne. Når dere i tillegg er ganske nyforelsket, skjønner jeg at hun ikke vil "vise seg fram" når hun har det som verst. Det høres ut som om du overanalyserer situasjonen. Gi henne tid & rom til å komme seg, og ikke lag "regler" for hvordan hun bør oppføre seg for at du skal skjønne at hun fortsatt er glad i deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327558-hva-gj%C3%B8r-man/page/2/#findComment-2735550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 At du vurderer å slå opp fordi hun ikke viser deg nok oppmerksomhet når hun er syk, sier i grunnen nok. Tror ikke dette forholdet har så høye odds.... Enig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327558-hva-gj%C3%B8r-man/page/2/#findComment-2737772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Når man er syk, blir man ofte såpass tappet for energi at man har mere enn nok med seg selv. Man blir rett og slett litt "likegyldig" ovenfor omgivelsene og folk rundt seg, fordi man mangler overskudd til å engasjere seg. At man i tillegg føler seg ufresh og slapp, inviterer heller ikke til at man ønsker å vise seg frem i sin "elendighet", særlig ikke ovenfor folk man gjerne ønsker å vise frem sin beste side. M.a.o har nok ikke dette noe som helst å gjøre med at du blir "glemt" eller at hun ikke er glad i deg lenger! Men for øyeblikket mangler hun bare rett og slett energi til å ivareta deg og deres forhold. Hun har jo også barn å ta seg av oppi dette. Og de kreftene hun evt. har å avse, blir antagelig brukt på dem. Jeg synes derfor du bør slutte å klage, og la henne få den tiden hun trenger til å komme seg på bena! Ikke gjør situasjonen hennes værre ved å stille krav som gir henne dårlig samvittighet fordi hun ikke orker å være en god kjæreste akkurat nå. Fokuser heller på hva du evt. kan gjøre for å hjelpe henne nå som hun er i en tung situasjon. F.eks handle eller gjøre ærend, eller avlaste henne litt med barna og husarbeid. Da vil hun kanskje oppleve deg som en støtte, istedet for som en ekstra byrde. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327558-hva-gj%C3%B8r-man/page/2/#findComment-2737850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trist!!! Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Når man er syk, blir man ofte såpass tappet for energi at man har mere enn nok med seg selv. Man blir rett og slett litt "likegyldig" ovenfor omgivelsene og folk rundt seg, fordi man mangler overskudd til å engasjere seg. At man i tillegg føler seg ufresh og slapp, inviterer heller ikke til at man ønsker å vise seg frem i sin "elendighet", særlig ikke ovenfor folk man gjerne ønsker å vise frem sin beste side. M.a.o har nok ikke dette noe som helst å gjøre med at du blir "glemt" eller at hun ikke er glad i deg lenger! Men for øyeblikket mangler hun bare rett og slett energi til å ivareta deg og deres forhold. Hun har jo også barn å ta seg av oppi dette. Og de kreftene hun evt. har å avse, blir antagelig brukt på dem. Jeg synes derfor du bør slutte å klage, og la henne få den tiden hun trenger til å komme seg på bena! Ikke gjør situasjonen hennes værre ved å stille krav som gir henne dårlig samvittighet fordi hun ikke orker å være en god kjæreste akkurat nå. Fokuser heller på hva du evt. kan gjøre for å hjelpe henne nå som hun er i en tung situasjon. F.eks handle eller gjøre ærend, eller avlaste henne litt med barna og husarbeid. Da vil hun kanskje oppleve deg som en støtte, istedet for som en ekstra byrde. Ja det er jo akkurat det som jeg føler at hun er ovenfor meg (likegyldig). Vi er alle forskjellige, har en mann for eksempel gjort det samme hadde han ikke ville hatt noe med den andre personen å gjør. fordi vi menn vil at kvinnen skal alltid forstå at man er glad i dem, uansett hvor syk eller hva det måtte være! Viser vi ikke inntresse! så er vi faktisk ikke lengre så glad i dem. Jeg klager ikke, men lufter bare litt tanker rundt dette for å se om det er noen andre som kan si noe om dette og det har jeg fått en del svar på. Sitter stort sett med samme tanker som de fleste som har svaret meg. Det er jo derfor jeg har skrevet her inne for å høre med dere. Er blitt utrolig glad i denne jenta og vil selvfølgelig at hun skal komme seg etter at hun ha vært syk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327558-hva-gj%C3%B8r-man/page/2/#findComment-2738086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trist!!! Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Fortell hvordan det går da Ja det gikk til h.... snakka med henne og mine magefølelse stemte nok, det hadde ingen ting med at hun var syk... men sånn er det no bare, hun kunne jo ha sagt fra da jeg spurte henne rett ut om det for ei tid tilbake.. Det som er så synd er vis jeg skulle komme oppi det en gang til med ei ny ei, at hun virkelig er syk og trenger tid for seg selv ol.. for da vet jeg hva jeg gjør, da hører jeg på magefølelsen min..... Takker for alle som ha svara meg i den vanskelige perioden... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327558-hva-gj%C3%B8r-man/page/2/#findComment-2739679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja det gikk til h.... snakka med henne og mine magefølelse stemte nok, det hadde ingen ting med at hun var syk... men sånn er det no bare, hun kunne jo ha sagt fra da jeg spurte henne rett ut om det for ei tid tilbake.. Det som er så synd er vis jeg skulle komme oppi det en gang til med ei ny ei, at hun virkelig er syk og trenger tid for seg selv ol.. for da vet jeg hva jeg gjør, da hører jeg på magefølelsen min..... Takker for alle som ha svara meg i den vanskelige perioden... Det var skikkelig feigt gjort å ikke fortelle deg sannheten... Husk nå endelig på at ikke alle jenter/damer er slik! Jeg syntes også noe skurret i denne historien. Jeg tror nok jeg helst ville hatt den jeg var glad i i nærheten av meg hvis jeg var syk... Nå er det bare å rette blikket forover og tenke positivt. Man skal kysse mange frosker før man treffer den rette *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327558-hva-gj%C3%B8r-man/page/2/#findComment-2739760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trist!!! Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det var skikkelig feigt gjort å ikke fortelle deg sannheten... Husk nå endelig på at ikke alle jenter/damer er slik! Jeg syntes også noe skurret i denne historien. Jeg tror nok jeg helst ville hatt den jeg var glad i i nærheten av meg hvis jeg var syk... Nå er det bare å rette blikket forover og tenke positivt. Man skal kysse mange frosker før man treffer den rette *klem* Ja syntes selv at det er feigt gjort, spesielt når jeg har spurt henne rett ut om det hva det som var. Og hun bekreftet det flere ganger at det var ikke det. Hun er jo en voksen person. Håper jo ikke alle er det hehe. Ja der sier du det for meg, selvfølgelig vil jeg ha hatt personen man er glad i nærheten når man er syl og lignende, og jeg vil jo ha vært der sammen med den jeg er glad i.. syk eller ikke. Det hva derfor jeg lagde en tråd her for å høre med andre. Det handlet ikke at jeg er oppmerksom syk eller noe, men fikk en dårlig magefølelse noe som stemte. Og følte at det ikke stemte helt. Klart at man skal få være syk, og at man vil kanskje ha litt tid for å komme seg, men men sier jeg bare…… Positivt tenker jeg hele tiden, men har hatt en klump i magen ei stund, men den er borte nå, nå som man vet. Skulle bare ønske at hun sa fra tidligere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327558-hva-gj%C3%B8r-man/page/2/#findComment-2739846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja syntes selv at det er feigt gjort, spesielt når jeg har spurt henne rett ut om det hva det som var. Og hun bekreftet det flere ganger at det var ikke det. Hun er jo en voksen person. Håper jo ikke alle er det hehe. Ja der sier du det for meg, selvfølgelig vil jeg ha hatt personen man er glad i nærheten når man er syl og lignende, og jeg vil jo ha vært der sammen med den jeg er glad i.. syk eller ikke. Det hva derfor jeg lagde en tråd her for å høre med andre. Det handlet ikke at jeg er oppmerksom syk eller noe, men fikk en dårlig magefølelse noe som stemte. Og følte at det ikke stemte helt. Klart at man skal få være syk, og at man vil kanskje ha litt tid for å komme seg, men men sier jeg bare…… Positivt tenker jeg hele tiden, men har hatt en klump i magen ei stund, men den er borte nå, nå som man vet. Skulle bare ønske at hun sa fra tidligere. Jeg skjønner godt at du synes hun kunne sagt fra før. Hun er nok en sånn type som helst utsetter å fortelle sannheten - og som ikke skjønner at hun da gjør vondt verre :-( Lykke til videre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327558-hva-gj%C3%B8r-man/page/2/#findComment-2739893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.