Gå til innhold

¤nhd&andre¤ -"psykomotorisk fysioterapi"

Anbefalte innlegg

Jeg oppfattet deg ikke som sur, så det er helt greit for min del.

Jeg mente ikke noe vondt med å foreslå fysisk aktivitet i stedet. Jeg oppfattet i hovedinnlegget at du er ganske redd-misteksom-sårbar for tida, og da _kan_ det bli litt rotete å begynne behandling med en ny behandler, men husk at jeg er en uproff synser. Kjenn etter selv hvordan du liker behandlingen.

Jeg kan vel signere det du oppfatta cathlin..

De vil ha meg innenfor "murene" igjen - så er vel kanskje derfor jeg er skeptisk/mistenksom for tida..dvs..jeg er ikke helt klar over hvilken grad jeg er psyk eller hvilken grad _de ser_ meg som psyk.

Jeg skal i alle fall teste denne timen imorra..det er jo "bare en undersøkelse"

c",)

Fortsetter under...

Jeg oppfattet deg ikke som sur, så det er helt greit for min del.

Jeg mente ikke noe vondt med å foreslå fysisk aktivitet i stedet. Jeg oppfattet i hovedinnlegget at du er ganske redd-misteksom-sårbar for tida, og da _kan_ det bli litt rotete å begynne behandling med en ny behandler, men husk at jeg er en uproff synser. Kjenn etter selv hvordan du liker behandlingen.

De vil ha meg innenfor "murene" igjen - så er vel kanskje derfor jeg er skeptisk/mistenksom for tida..dvs..jeg er ikke helt klar over hvilken grad jeg er psyk eller hvilken grad _de ser_ meg som psyk.

c",)

Nils Håvard Dahl, psykiater

takk for raske svar begge to-det var ikke heelt de jeg hadde forventa da men...

mener du virkelig det?

hva får deg til å mene det?

har jeg ikke nytte av det ?

skjønner bare mindre og mindre jeg...hmm...har på følelsen at det foregår noe her...

Jeg har en time imorra nemlig, er litt derfor jeg lurer..

Ja, x-desimeter,jeg vet bittelitt om hva som er vanlig med disse PMF- har vært hos 2 tidligere-begge var da i forbindelse med innleggelser jeg har hatt...de 2 pmf'ene dreiv sånn jeg trodde denne behandlinga var=sånn du beskrev c“,)

tusen takk for svar begge to.. (selv om jeg ble mistenksom på NHD og hans svar)

Noe sier meg at du i øyeblikket er for "tynn/skjør" psykisk til at du skal prøve pmf nå.

c",)

''De vil ha meg innenfor "murene" igjen - så er vel kanskje derfor jeg er skeptisk/mistenksom for tida..dvs..jeg er ikke helt klar over hvilken grad jeg er psyk eller hvilken grad _de ser_ meg som psyk.

''

Høres ut som et svært dårlig tidspunkt/utgangspunkt for psykomotorisk fysioterapi. Hvis behandleren er proff så vil vedkommende være svært varsom i forhold til hva som gjøres i en slik fase. Si fra at du er ganske dårlig for tiden når du kommer til vedkommende.

Lykke til :-)

Noe sier meg at du i øyeblikket er for "tynn/skjør" psykisk til at du skal prøve pmf nå.

Ok. Da var ikke alt i verste mening likevel da..eller hvordan man skal/kan ordlegge seg på dette...

Tusen takk for svar :-)

takk for raske svar begge to-det var ikke heelt de jeg hadde forventa da men...

mener du virkelig det?

hva får deg til å mene det?

har jeg ikke nytte av det ?

skjønner bare mindre og mindre jeg...hmm...har på følelsen at det foregår noe her...

Jeg har en time imorra nemlig, er litt derfor jeg lurer..

Ja, x-desimeter,jeg vet bittelitt om hva som er vanlig med disse PMF- har vært hos 2 tidligere-begge var da i forbindelse med innleggelser jeg har hatt...de 2 pmf'ene dreiv sånn jeg trodde denne behandlinga var=sånn du beskrev c“,)

tusen takk for svar begge to.. (selv om jeg ble mistenksom på NHD og hans svar)

Tror du bør følge NHD og ikke meg. For jeg vet tross alt ingenting om deg. Og har bare personlig erfaring, og er kanskje på et annet sted i terapien enn deg.

Og er du for skjør som NHD sier, så bør du vente. Kan være ganske tøft.

Annonse

Gud bedre hvor lang tid en time og et kvarter var. Var ekkelt, jeg følte meg utilpass nesten hele tida..men jeg har alltid vært sånn at jeg ikke klarer si ifra når nok er nok liksom..

Hu gikk gjennom henvisninga med meg tilstede-satt ved siden av og hørte på..hva jeg har vært igjennom av diverse + +..men.. hu sa hu kunne lese gjennom psyk.journalen min når som helst hvis hu ville - man starter ikke møtet/timen sånn..jeg synes i alle fall det ble helt gæli.. Men jeg er jo ikke proff da..

Jeg har egentlig ikke lyst til å møte til neste avtale - tenker jeg skal drøfte det litt i morra..

Her hallusinerer jeg-er i fare for innleggelse..så kommer dette oppå alt det andre som surrer rundt..hmm..

Nei, dere har/hadde vel rett. Dette er feil tidspunkt..og etter denne timen...jeg har aldri hallusinert såå mye på dagtid som etter denne...Klarer vanligvis å skjerme litt unna, men denne gangen funka ikke det.. Har vel kanskje noe med formen å gjøre..alt ble for nært, tøft, ubehagelig++

Tusen takk for alle tilbakemeldingene c",)

Gud bedre hvor lang tid en time og et kvarter var. Var ekkelt, jeg følte meg utilpass nesten hele tida..men jeg har alltid vært sånn at jeg ikke klarer si ifra når nok er nok liksom..

Hu gikk gjennom henvisninga med meg tilstede-satt ved siden av og hørte på..hva jeg har vært igjennom av diverse + +..men.. hu sa hu kunne lese gjennom psyk.journalen min når som helst hvis hu ville - man starter ikke møtet/timen sånn..jeg synes i alle fall det ble helt gæli.. Men jeg er jo ikke proff da..

Jeg har egentlig ikke lyst til å møte til neste avtale - tenker jeg skal drøfte det litt i morra..

Her hallusinerer jeg-er i fare for innleggelse..så kommer dette oppå alt det andre som surrer rundt..hmm..

Nei, dere har/hadde vel rett. Dette er feil tidspunkt..og etter denne timen...jeg har aldri hallusinert såå mye på dagtid som etter denne...Klarer vanligvis å skjerme litt unna, men denne gangen funka ikke det.. Har vel kanskje noe med formen å gjøre..alt ble for nært, tøft, ubehagelig++

Prøv å ivareta deg selv som best du kan . Snakk med behandleren din om hvor sårbar du er for tiden, og spør om du ikke bør avbryte eller utsette fysio.

Synes forøvrig det var interessant og lærerikt at du delte erfaringene fra timen med oss.

Lykke til :-)

Høres ikke ut som hverken rett tid eller rett person. Ta vare på deg selv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...