Gå til innhold

Utslett/ flekker og kløe etc.

Anbefalte innlegg

Gjest Ayazza

Hei! For noen uker siden fikk samboeren min og jeg noen merkelige hudreaksjoner. Det begynte med at vi begge (han noen dager før meg) fikk svært følsom hud, av den typen du får ved feber, men vi hadde ikke feber. Dette gikk over, men et par dager etterpå gikk jeg ut av dusjen og så at jeg hadde røde flekker over hele kroppen. Det var ikke forhøyninger i huden eller kløe (jeg klødde bare på føttene), men røde ujevne flekker som ligner på de en får ved temperaturforandringer. Etter et par dager var huden mer rød enn hvit og så og føltes solbrent ut, og leggene var dekket med mørke bloduttredelser, det kan ha en sammenheng med at jeg barberte leggene, men det pleier ikke bli slik. Samboeren min fikk på sin side ikke flekker, men en sterk kløe over hele kroppen. Etter noen dager kom dette bort av seg selv. Jeg er veldig nysgjerrig på hva dette kan skyldes, har noen en formening?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327571-utslett-flekker-og-kl%C3%B8e-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...