Gjest Kalle Brum Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Jeg har nå fått beskjed av min psykolog om å slutte med cipralex. Jeg har brukt 20mg daglig. Psykologen mente jeg kunne trappe ned over to uker, så første uken tok jeg 10mg daglig. Andre uken 5mg daglig og da satte svimmelheten og kvalmen inn. Nå har jeg ikke flere cipralex igjen og lurer på hvor lenge jeg skal være svimmel og kvalm. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Seponering etter virksom behandling skal skje over 3 mnd. Bivikningene kan vare 2-3 mnd. Verre er det om den brå seponeringen fører deg inn i en ny depresjon. 0 Siter
Gjest Kalle Brum Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Seponering etter virksom behandling skal skje over 3 mnd. Bivikningene kan vare 2-3 mnd. Verre er det om den brå seponeringen fører deg inn i en ny depresjon. Jeg har aldri vært deprimert. Jeg fikk det mot angst. 0 Siter
Gjest er min mening Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Det er ganske deprimerende å høre at psykologen din setter deg på en slik seponering. Og hva har han med medisineringen din å gjøre i det hele tatt? Dette er ikke hans bord. 0 Siter
Gjest bangen Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Du har trolig seponert altfor raskt her. Jeg gjorde det samme som deg og måtte hente en ny resept og trappe roligere ned. Jeg forsøkte 4 dager uten, da orket jeg rett og slett ikke mer ubehag og kontaktet fastlege for ny resept. Så gikk jeg noen uker på 2.5 (brukte pilledeler), så noen uker annenhver dag på 2.5 og deretter av. Noe ubehag ble det da også, men langt i fra det samme som ved bråseponering og etter ei uke var alt over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.