Gå til innhold

Tvile på virkeligheten

Anbefalte innlegg

Er det er varseltegn på snikende sykdom når:

- en begynner å tvile på virkeligheten, får betydelig uvirkelighetsfølelser.

- ikke klarer å tenke i sammenhenger, mye kaos og rot.

- får lyst til å sove seg bort fra alt.

- tviler på egne tanker, klarer ikke å bestemme seg for noe i det hele tatt.

- klarer ikke å huske hva som er sagt og gjort.

Jeg føler meg fanget i en labyrint, Catch 22, en ond sirkel, jeg har gravet en grav for meg selv.

P.g.a. diagnosen jeg har fått så har jeg mistet troverdighet. Det er så vannvittig skremmende. Alt en sier kan bli brukt mot en.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327588-tvile-p%C3%A5-virkeligheten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jasåsånnerdet

Takk for svar fra deg.

Ja, jeg går på Zeldox (trapper opp), Zyprexa (trapper ned) og Lamictal. Jeg begynner å bli redd for at jeg ikke klarer å nyttiggjøre meg virkestoffene på en skikkelig måte.

Kanskje NHD kan svare deg på dette?

Jeg aner ikke, men kanskje det er en eller annen form for bivirkning på medisinen, evt. bivirkning på nedtrapping?

Ja, jeg tror det er et varseltegn.

Vanligvis starter en ikke nedtrapping av gammel AP før en har vært 3-6 uker på måldosen på den nye.

Tusen takk for oppklarende svar.

Beklager at takken kommer litt sent, det er dessverre et utslag av total mangel på oversikt. Jeg klarer ikke å se sammenhenger særlig godt nå.

Jeg benytter også anledningen til å takke for de andre svarene du har gitt i går eller i dag...husker ikke helt når det var. Det er mye kaos for tiden. Jeg er lei meg for det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...