Gå til innhold

NHD & co: AP som hjelper?

Anbefalte innlegg

Her på DOL leser jeg ofte om andre som har før-og-etter-opplevelser ved å bruke AP. At livene deres er blitt betraktelig lettere å leve etter at de har landet på riktig medisinering. Mange skriver om bedret konsentrasjon, hukommelse, lettere sosial omgang og roligere tankevirksomhet.

Jeg har forsøkt en del ulike AP, men den store, revolusjonerende virkningen er uteblitt. Jeg begynner snart å miste håpet om at jeg skal treffe med en medikamentell "inner-tier". Jeg merker litt bedring på enkelte småting, men en del fundamentale vansker er uberørt av de medisinene jeg tar.

Er det virkelig slik at noen ikke kan hjelpes medikamentelt?

Hva gjør jeg hvis jeg ikke kommer frem til et antipsykotikum som hjelper?

Det er kanskje ikke så lett å svare på dette, men det letter litt på frustrasjonen å sende spørsmålet ut til alle de kloke hodene som befinner seg i dette universet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327591-nhd-co-ap-som-hjelper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Deva,

Tusen takk for svar fra deg :o)

Ja, jeg har prøvd Trilafon...i 10 år... :o(

Håper du har funnet noe som du er fornøyd med.

Heisann ; )

Ok,ja da er det jo liten vits. Håper du finner noe du kan føle deg vel med,jeg er uten medisiner og det går greit.

Men jeg tror ikke diagnosene jeg fikk stemmer heller.

Synd at du må slite sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...