Gå til innhold

Endelig begynner Cipramilen å funke:)

Anbefalte innlegg

Etter 4 uker begynner den å virke, og det er sååå godt:) Jeg er ikke så trist mer, og har ikke grått på over en uke nå:) Altså det er godt å gråte, men når jeg har grått i 3 mnd så har det vært litt vell mye tårer.

Jeg kjenner ikke en da den store gleden da, men så har jeg sannsynlig bipolar og skal utredes og få prøve ut medisiner.

Angsten er der enda da, men ikke så sterk. Tar enda sobril når det er ille, men det er ikke mye av de jeg tar.

Det er håp:) Jeg har tror på medisinsk og terapeutisk hjelp. Sammen kan man klarer seg godt i livet, om man får den rette hjelpen:)

Måtte bare komme med litt positiv innslag:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327597-endelig-begynner-cipramilen-%C3%A5-funke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne meldinger er utrolig hyggelige :)

Burde vært enda flere av dem, for det er mange som har fått livene sine mye bedre på medisiner :)

Ha en fantatisk dag, håper solen skinner der du er :)

Takk Mien:) Jeg tror det er lite slike innlegg fordi når folk begynner å føle seg bedre så henger dem sikkert ikke her inne mer..

Men det skulle vært flere slike tilbake meldinger så andre kan se at det skjer bra ting også:)

Jeg er ikke bra, men jeg er på god vei ut av den verste triste fasen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...