Gå til innhold

Hatt hemorider i 8 år

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 31 år, som har hatt nå hatt invendige hemorider siden år 2000. Jeg kan innrømme jeg har gjort utilstrekkelige forsøk med å bli kvitt de. Det ble gjort et forsøk i år 2000 med Alcos Anal-salve og de ble borte en liten stund, men fikk tilbakefall. Den behandlingen traumatiserte meg litt, siden det gjorde forferdelig vondt å gå på do og sitte. Det sitter 3 stk store (tror jeg)hemorider i endetarmsåpningen, og det er usikkert om det er fler inni. Jeg har ikke vært hos min fastlege med dette problemet, da det er utrolig pinlig for meg (dårlig selvtillitt). Det er kun rett etter dusj at jeg føler meg ordentlig ren pga dette problemet. Etter oppfordring fra min daværende kjæreste, prøvde jeg Alcos Anal ca 1 uke i 2008 uten effekt i det hele tatt. Nå som singel i 2009 blir jeg snart gal av dette problemet og må bli kvitt det, da dette hindrer mitt sexliv og selvtillitt pga nødvendighet med tilgang til dusj. Er det noen andre analsalver eller lignende uten resept som kan hjelpe, må jeg til legen(håper jeg slipper) eller må jeg under kniven? (noe jeg VIRKELIG håper at jeg slipper)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327629-hatt-hemorider-i-8-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er ufattelig pinlig med prøver "derifra" hos legen, man føler seg nok litt sårbar i en sånn situasjon. Men det beroliger litt at det er mange som har vært i den situasjonen, og leger er vel like vant til det som andre ting. Det beste er nok å samle mot til seg, gå til legen og få det overstått.Du kan alltids skifte lege etterpå om du ikke vil se han/henne i øynene etter det. ;) Det viktigste er at du blir kvitt problemet, spesielt om det har plaget deg i såpass mange år. Det er ikke alt som er lett å bli kvitt på egenhånd, og i blant kan det være andre grunner til problemet enn det man tror.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...