Gjest Nybegynner'n Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Fikk "klarsignal" her om at det er greit med Sobril sammen med Ciparalex i starten av behandlingen. Kan disse tas samtidig eller skal det helst gå noen timer i mellom inntak? Hvor mange uker kan jeg regne med før Cipralex virker? Gått 6 uker nå og jeg merker ingenting, bare div. bivirkninger. Noen som har erfaring så mottar jeg svar med takk. 0 Siter
Rith Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Spørsmålet ditt om Sobril kan jeg ikke svare deg på, men cipralex har jeg mye erfaring med da jeg har oppstart på dem flere ganger. Jeg syns heller ikke jeg merket noe før etter et par mnd på cipralex annet en bivirkninger. Kvalme, diare og vektnedgang. Men andre merket bedringen før meg så de begynte nok å virke etter ca 6 uker og da ble virkningen bare bedre og bedre. Det er en veldig ålreit type antidepressiva for meg hvertfall. Håper du også får nytte av den. 0 Siter
Gjest Nybynner'n Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Spørsmålet ditt om Sobril kan jeg ikke svare deg på, men cipralex har jeg mye erfaring med da jeg har oppstart på dem flere ganger. Jeg syns heller ikke jeg merket noe før etter et par mnd på cipralex annet en bivirkninger. Kvalme, diare og vektnedgang. Men andre merket bedringen før meg så de begynte nok å virke etter ca 6 uker og da ble virkningen bare bedre og bedre. Det er en veldig ålreit type antidepressiva for meg hvertfall. Håper du også får nytte av den. Takk for svar. Det med kombinasjonen fikk jeg svar på av psykologen selv herinne for en tid tilbake så det skulle gå greit, bare lurer på om de kan tas samtidig. Ja, jeg sliter med samme bivirkninger som deg, vektnedgang, uvelhet, muskelsmerter (har også fibro fra før), svette, tretthet, etc.men jeg får være tålmodig, virkningen kommer vel snart. 0 Siter
Gjest kan du Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Takk for svar. Det med kombinasjonen fikk jeg svar på av psykologen selv herinne for en tid tilbake så det skulle gå greit, bare lurer på om de kan tas samtidig. Ja, jeg sliter med samme bivirkninger som deg, vektnedgang, uvelhet, muskelsmerter (har også fibro fra før), svette, tretthet, etc.men jeg får være tålmodig, virkningen kommer vel snart. Du kan ta det akkurat når det passer deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.