Gjest cipra Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Hvordan virker cipralex eller annen ssri på dere. Blir dere gladere, sterkere litt oppstemt i gledelige situasjoner? 0 Siter
Gjest Nybegynner'n Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Hittil bare bivirkninger.... Håper på effekt snart, brukt Cipralex i noen uker nå. Får vel være tålmodig. Ei jeg kjenner fikk det mye bedre, slappa mere av og ting ble mere lystbetont og hun var ikke så deprimert. Var veldig godt fornøyd. I det hele tatt, skuldrene ble senket betraktelig. 0 Siter
Gjest tinzytown Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Hittil bare bivirkninger.... Håper på effekt snart, brukt Cipralex i noen uker nå. Får vel være tålmodig. Ei jeg kjenner fikk det mye bedre, slappa mere av og ting ble mere lystbetont og hun var ikke så deprimert. Var veldig godt fornøyd. I det hele tatt, skuldrene ble senket betraktelig. Jeg tålte overhodet ikke cipralex, ble høy som en drage og dausjuge.. Så gikk jeg over til cipramil og det var som å komme til himmelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.