Gå til innhold

Kan jeg ta en sobril nå?

Anbefalte innlegg

Gjest en knekt mor..

Som du/dere ser/leser, har jeg et innlegg på foreldre-småbarn. Det er overskrift "Hva mener dere?"

Jeg har nå slitt med ekstrem hjertebank, knyting i brystet, skikkelig uvel i kroppen etter vi fikk den beskjeden.

Dette er nok angst.

Kan jeg ta 5 mg sobril, for å prøve å slappe av? Eller er ikke det smart nå, når vi er der vi er..

Jeg skjelver veldig nå, så jeg beklager hvis det blir mange skrive feil..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327661-kan-jeg-ta-en-sobril-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en knekt mor..

Nå bør du ta en Sobril.

Dette er jo en helt vanvittig sak.

Tusen takk for raskt svar :)

Ja, dette her er helt forferdelig. Vi er helt målløse.

Grunnen til at jeg spurte om jeg kunne ta en sobril er at jeg er nå blitt livredd for å miste dattera mi, og da om barnevernet kunne ha brukt noe i mot meg, som å ta en sobril..

Jeg er både sint, såra, skuffa , redd osv..

Vi krysser armer og bein for at denne saken skal henlegges. Men skaden er skjedd. Samboeren min tør nesten ikke gi dattera vår en klem nå,

Dette tar skikkelig på, når vi vet at vi ikke har gjort noe galt.

Gjest en knekt mor..

Hvordan har mannen din det? Kanskje du bør gi han en også?

Håper dere får en så god natt som mulig.

*Klem*

Tusen takk for omtanken :)

Han har det ikke bra. Han gråter litt og skjønner ikke hvorfor dette har skjedd han. Han er en veldig snill mann. Han pleier å hjelpe alle, er der for alle, hen er bare rett og slett snill og godhjerta.

Så dette tar skikkelig på han. Han sliter m å gi dattera vår klem nå.

Nei, vi har det ikke godt nå..

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Grunnen til at jeg spurte om jeg kunne ta en sobril er at jeg er nå blitt livredd for å miste dattera mi, og da om barnevernet kunne ha brukt noe i mot meg, som å ta en sobril..

Vi krysser armer og bein for at denne saken skal henlegges. Men skaden er skjedd. Samboeren min tør nesten ikke gi dattera vår en klem nå,

Det er ikke ulovlig å ta en sobril og det får ikke dem vite noe om og de har heller ingenting med det i såfall.

Gjest Nickløsheletia

Tusen takk for omtanken :)

Han har det ikke bra. Han gråter litt og skjønner ikke hvorfor dette har skjedd han. Han er en veldig snill mann. Han pleier å hjelpe alle, er der for alle, hen er bare rett og slett snill og godhjerta.

Så dette tar skikkelig på han. Han sliter m å gi dattera vår klem nå.

Nei, vi har det ikke godt nå..

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Synes det er vannvittig for å bruke Nhd sine ord, men om det kan være noen trøst, så er jeg ganske sikker på at dette er en sak som blir henlagt med det samme. Likevel er det selvsagt svært ubehagelig å få en slik beskyldning mor seg på så svakt grunnlag.

Fortell mannen din at han har støtte fra alle kvinnfolka på dol, inkludert psykiateren her om det kan hjelpe han;-)

Dette MÅ dere jo få klarlagt nærmere i morgen. Ring og forhør dere og skaff en advokat. Det verste er jo å gå sånn i det uvisse og ikke vite hva som vil skje.

Spis sobril med god samvittighet, krysser alle fingrer for at dette går bra.

Gjest Hoggormen

Snakker om overhysterisk barnehage!!!! Alle har vel sett tissen til foreldrene sine vel! Det er jo virkelig helt normalt for et lite barn! Jeg synes det er helt underlig at de har klart å lage en sånn sak av det at de har greit å overbevise politiet om at noe er på færde! Jeg er virkelig rystet! Husker jo at jeg syntes det var litt morsomt å se tissen til pappa fordi det var en mannetiss - det er jo bare totalt normalt liksom! Nei dette var kveldens verste altså!

Håper du tar den sobrilen med god samvittighet. 5mg er jo en veldig liten dose også da .Om du mente å skrive 25mg, så er det helt greit å ta det også om du er vant til det. Bruk den dosen legen din har foreskrevet deg.

Gjest Ellipse

Hei, hvordan går det med deg og mannen din? Jeg leste innlegget ditt, og kan bare forestille meg hvor forferdelig det må være å bli anmeldt for noe sånt...:-(

-og på den tynne bakgrunnen da!

Stakkars dere! Håper du tok deg en sobril i går, så du fikk litt ro i natt. Og så håper jeg hele saken ordner seg raskt og minst mulig smertefritt for alle involverte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...