cathlin Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Ofte når jeg tar sobril på kveldstid, våkner jeg opp neste morgen og er forferdelig trist på grunn av et eller annet som har skjedd før, som jeg da plutselig husker på en veldig følelsesmessig og trist måte. Denne gangen våkner jeg opp og husker hvordan det var da jeg begynte i psykomotorisk fysioterapi og hvor rå-trist det endte. Jeg lurer på om det er noe med sobril som gjør at man får en slags følelsesmessig reaksjon? 0 Siter
Atene Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Den virkningen av Sobril er så uttalt hos meg at jeg unngår medikamentet i det lengste. Heller angst og søvnløshet. Eller Rivotril. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. april 2009 Forfatter Skrevet 21. april 2009 Den virkningen av Sobril er så uttalt hos meg at jeg unngår medikamentet i det lengste. Heller angst og søvnløshet. Eller Rivotril. Uff. Rart at det blir så følelsesmessig. Godt det ikke bare er meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.