Gjest mien Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Jeg har byttet 100 mg Seroquel med 40 mg Zeldox. Og desverre fått dårligere søvn... Noe jeg kan gjøre? Milde innsovningpreparater...eller prøve å øke Zeldox til 60 mg? Kanskje jeg blir litt trøttere da? Jeg er litt "gira" av for lite søvn...et par dager er nok til å skru meg litt opp...Kanskje for lav dose Zeldox gjør meg litt for "våken" også...bitte litt hypo.. Fastlegen er alltid enig, mener jeg kjenner dette best selv...så jeg spør deg Får litt kjappere svar Takk! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Bruk Seroquel 25 mg om kvelden i tillegg. 0 Siter
Gjest mien Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Bruk Seroquel 25 mg om kvelden i tillegg. Takk Sluttet pga vekten føyk i været selv om jeg trener rundt 10 timer kondis i uken. Og spiser kjernesunt. Tror neppe 25 mg har noe å si. Prøver ikveld 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.