Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for svaret på min siste melding, men det er fremdeles noe jeg lurer på.

Jeg var gravid i 8-9 uke, og følte at noe var galt, grunnet småblødninger, og smerter i skuldrene.

Jeg fikk råd om å oppsøke lege, noe jeg i dag gjorde fordi jeg følte meg verre. Jeg opppsøkte legevakten, legen undersøkte meg, kontaktet gynekologisk, og gav meg beskjed om at jeg skulle møte i morgen tidlig.

Jeg føler at jeg betalte 170 kroner for ikke å bli tatt på alvor.

Livmor er hard, og jeg har smerter på høyre side, med brunaktig utflod. Jeg har også "forhøyet temp", men ikke direkte feber. (37.7)

Jeg føler at jeg ikke fikk svar på noe, er dette riktig framgangsmåte?

Dette er ikke for å overprøve legen på legevakten, men fordi jeg flere ganger (3) har opplevd å bli hjemsendt fra legevakten, og blitt operert neste dag etter konsultasjon hos min primærlege. Jeg er rett og slett usikker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32768-n%C3%A5r-skal-man-unders%C3%B8kes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes legevaktslegen handlet korrekt ved å undersøke deg og snakke med gynekologen som så vurderte saken og ga deg avtale. Man kan selvsagt ikke utelukke at det kan være graviditet utenfor livmoren, men hvis din tilstand anses stabil kan man tillate seg å se det an. Skriv tilbake om resultatet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...