Gå til innhold

Gravid og soppinfeksjon

Anbefalte innlegg

Gjest mor 34 år

Hei jeg er gravid i 35 uke med 3 barnet. Fra uke 20 har soppinfeksjoner. Har vært hos lege, tok prøve. Fikk behandling med Pevaryl ( 3 stykkpille + krem). Så lenge står på behandling alt er bra, etter 1 uke på igjen med klø, svier og utflod. Hadde 3 kurer allerede. 2 første graviditetene hadde svangerskapdiabetes, nå har ikke diabetes. Ser ut sånt at jeg blir ikke kvitt soppinfeksjonen før etter fødsel. spm.: 1. Hvor mange gange kan jeg har kurer? Er det farlig for barnet? 2: Snart fødsel - Kan jeg føde vaginalt eller må jeg ha keisersnitt på grunn av soppinfeksjonen? Kvine 34 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327697-gravid-og-soppinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også soppinfeksjon. Men etter å ha prøvd det meste, har jeg gitt opp. Så jeg venter de to resterende ukene jeg har igjen av svangerskapet og prøver heller behandling etterpå.

Du kan jo også prøve Naturell Youghurt.. Det hjalp meg lenge, helt til nå..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...