Gå til innhold

Har visst ikke dagen min idag..

Anbefalte innlegg

Er mistenksom og føler meg gjennomsiktig. Så bare måtte jeg på butikken, og gikk raskt, uten å se til høyre, eller venstre. Ønsket ikke kontakt med noen.

Så er det plutselig en som stopper meg når jeg står i kassakøen og begynner å legge ut om da vi var innlagt sammen, om jeg fortsatt er det, om jeg går til behandling, hvordan det går, hjelp!!!

Jeg er jo i utgangspunktet for åpenhet ang. psykiske sykdommer, men dette ble i "overkant" på en sånn elendig dag. Skal ihvertfall "mure" meg inne en god stund, nå ler hele verden av meg :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/327703-har-visst-ikke-dagen-min-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ellipse

Huffda, forstår at det ikke akkurat var ønskesituasjonen. Typisk at sånt skjer på dager da en ikke føler seg på topp fra før av:-/ Mest sannsynligvi var det nok ingen som fikk med seg samtalen deres. Og om de gjorde, tenker de sikkert ikke vider over det.

Håper dagen din videre blir bedre:) Prøv å stell litt pent med deg selv:)

Huffda, forstår at det ikke akkurat var ønskesituasjonen. Typisk at sånt skjer på dager da en ikke føler seg på topp fra før av:-/ Mest sannsynligvi var det nok ingen som fikk med seg samtalen deres. Og om de gjorde, tenker de sikkert ikke vider over det.

Håper dagen din videre blir bedre:) Prøv å stell litt pent med deg selv:)

Takk for den, skal gå og legge meg, vil sove meg vekk fra dette. Har angst igjen også, det er rett og slett vondt :-(. Takk for omtanken :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...