Gjest lakua Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Er mistenksom og føler meg gjennomsiktig. Så bare måtte jeg på butikken, og gikk raskt, uten å se til høyre, eller venstre. Ønsket ikke kontakt med noen. Så er det plutselig en som stopper meg når jeg står i kassakøen og begynner å legge ut om da vi var innlagt sammen, om jeg fortsatt er det, om jeg går til behandling, hvordan det går, hjelp!!! Jeg er jo i utgangspunktet for åpenhet ang. psykiske sykdommer, men dette ble i "overkant" på en sånn elendig dag. Skal ihvertfall "mure" meg inne en god stund, nå ler hele verden av meg 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Huffda, forstår at det ikke akkurat var ønskesituasjonen. Typisk at sånt skjer på dager da en ikke føler seg på topp fra før av:-/ Mest sannsynligvi var det nok ingen som fikk med seg samtalen deres. Og om de gjorde, tenker de sikkert ikke vider over det. Håper dagen din videre blir bedre:) Prøv å stell litt pent med deg selv:) 0 Siter
Gjest lakua Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Huffda, forstår at det ikke akkurat var ønskesituasjonen. Typisk at sånt skjer på dager da en ikke føler seg på topp fra før av:-/ Mest sannsynligvi var det nok ingen som fikk med seg samtalen deres. Og om de gjorde, tenker de sikkert ikke vider over det. Håper dagen din videre blir bedre:) Prøv å stell litt pent med deg selv:) Takk for den, skal gå og legge meg, vil sove meg vekk fra dette. Har angst igjen også, det er rett og slett vondt :-(. Takk for omtanken :-) 0 Siter
tjohei Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Takk for den, skal gå og legge meg, vil sove meg vekk fra dette. Har angst igjen også, det er rett og slett vondt :-(. Takk for omtanken :-) Ingen ler av deg, og om de gjør det, er det ondsinnede mennesker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.